قلعه وحشت کیش چیست و به چه نوع تفریحی در کیش گفته می شود؟ این سوال ممکن است در سفر به جزیره کیش مقابل بسیاری از گردشگران قرار گیرد و شما نیز با آن مواجه شوید. زیرا این تفریح یکی از محبوب ترین و لذت بخش ترین تفریحات کیش برای دوست داران و علاقه مندان به ترس و هیجان می باشد که همواره به گردشگران عزیز پیشنهاد می شود. 

آشنایی کامل با تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در جزیره کیش

قلعه وحشت کیش در واقع تونل و یا همان مسیر 100 متری می باشد که طی این مسیر، اجسام ترسناک و یا اتفاقات نمایشی، باعث ترس در وجود شرکت کنندگان می شود. کیشلندیار در این مقاله به توضیح درباره قلعه وحشت کیش می پردازد و تا حدودی درباره اتفاقات و اجسام در این تفریح توضیحاتی را بیان خواهد کرد. البته شما تا زمان ورود به این تفریح به طور کامل آن ترس و جذابیت را احساس نخواهید کرد، اما اگر می خواهید در تور کیش سری به این مجموعه بزنید، با کیشلندیار تا انتهای مقاله همراه شوید. 

توضیحاتی درباره فضای درونی قلعه وحشت کیش

همانطور که در بالای مقاله گفته شد، قلعه وحشت در مسیری 100 متری ایجاد شده که با پیچ و خم های مختلف، هیجان و ترس را برای شرکت کنندگان بیشتر و بیشتر می کند. در این مسیر 100 متری قلعه، تار عنکبوت ها از سقف آویزان شده اند که گاهی به صورت ناگهانی بر روی صورت افراد می افتند و باعث ایجاد شوک و ترس در آن ها می شوند. 

شما با ورود به قلعه وحشت انگیز کیش، احساس می کنید وارد یک  فیلم سینمایی ترسناک شده اید که وحشت انگیز ترین بخش آن، فردی است که با اره برقی به دنبال شما می افتد و با صدای وحشتناک اره، ترس را در شما ایجاد می کند. شما باید از این فرد فرار کنید که گاهی ترس به قدری زیاد می شود که توانایی فرار را از شما می گیرد.

اتاق فرار کیش را بیشتر بشناسید

طی مسیر قلعه وحشت در کیش، شما می بایستی تا به دنبال راهی برای خروج از این قلعه باشید که با وجود پیچ و خم های بسیار، کار چندان آسانی نیست. البته یک لیدر به همراه شما در طی این مسیر خواهد بود که هیچ کمکی برای یافتن راه و یا فرار از فرد اره برقی به دست نخواهد کرد. شما می توانید فیلم قلعه وحشت کیش را در سرچ گوگل جستجو کنید و تا حدودی از حال و هوای شرکت کنندگان در آن با خبر شوید.

قلعه وحشت کیش در چند سانس برگزار می شود؟

یکی از بهترین نکات درباره قلعه وحشت جزیره، مناسب بودن آن برای تمامی سنین می باشد. به گونه ای که حتی کودکان می توانند به همراه بزرگسالان وارد این قلعه شوند. نبود محدویت سنی در بین قوانین رزرو بلیط این تفریح، به دلیل سانس های مختلف آن می باشد که با توجه به سن و ظرفیت افراد در برابر ترس، می تواند گزینه ای مناسب محسوب شود.

سانس های قعله وحشت کیش شامل فول اکشن و اکشن می شوند. در سانس اکشن شما با وجود مواردی که طراحی شده است، ترس کمتری را احساس می کنید که این سانس برای کودکان بهترین گزینه خواهد بود. سانس فول اکشن نیز همانطور که از نامش پیدا است، شرکت کنندگان را با اوج ترس و وحشت مواجه می کند که پیشنهاد می کنم از دست ندهید. 

اطلاعاتی کامل درباره شهر زیرزمینی کیش

قلعه وحشت کیش کجاست؟

برای دسترسی به قلعه وحشت در جزیره کیش می توانید از ساعت 18 تا 2 بامداد به این مجموعه مراجعه کنید که مدت زمان قرار گیری شما در داخل آن 7 دقیقه خواهد بود. این قلعه در بلوار داریوش کیش و در محوطه پشتی یکی از هتل های کیش به نام هتل ارم کیش واقع گردیده که از نظر دسترسی نیز بهترین گزینه برای گردشگران می باشد. 

بیشتر بخوانید :
منابع :