اتاق فرار کیش در واقع تلفیقی از هیجان، ترس و تفکر است که بهترین گزینه برای سرگرمی جمعی در کنار عزیزان می باشد. این تفریح به تازگی در ایران و جزیره کیش معروف شده است و به اصطلاح جا افتاده که در شهر های مختلفی از کشور همانند آن ایجاد شده است. 

برای آشنایی کامل برا مراکز تفریحی و گردشگری کیش کلیک کنید

اتاق فرار کیش به دلیل جذابیت بالایی که دارد، برای گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. به گونه ای که مطالعه درباره اطلاعات آن و چگونگی انجام این نوع از تفریحات کیش، می تواند شما را نیز ترغیب به مراجعه و خرید بلیط آن کند. از این رو کیشلندیار در این مقاله به معرفی و توضیح درباره آن پرداخته تا شما نیز در تور کیش غافل از این تفریح نشوید. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

معرفی اتاق فرار کیش

اتاق فرار در کیش به تیمارستان 195 نیز معروف می باشد که شرکت کنندگان را با چالش های فراوانی مواجه می کند. کار گروهی همراه با ماجراجویی، چالش های ذهنی، خنده و سرگرمی و ... تمامی در این اتاق رو به روی شما قرار خواهند گرفت که می توانند تا پایان مدت زمان آن، شما را مشغول کنند. 

شرکت کنندگانی که قصد کسب تجربه در تیمارستان 195 کیش را دارند، می بایستی تا در قالب های 3 نفره و یا 6 نفره در این اتاق ها قرار گیرند. شما هنگام خرید بلیط و مراجعه، وارد یک اتاق 195 جهت بازجویی از یک بیمار روانی می شوید که در این بین با اتفاقات دیگری نیز مواجه خواهید شد. 

مدت زمان اجرای اتاق فرار کیش چقدر است؟

از لحظه ورود به اتاق فرار جزیره، شما 1 ساعت زمان دارید تا با حل معما قرار گرفته، از این اتاق خارج شوید. با توجه به معما های سخت در نظر گرفته شده، این بازی گروهی مخصوص بزرگسالان در نظر گرفته شده و همراه داشتن کودک هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در صورت همراه نبودن عزیزان، شما به همراه دیگر شرکت کنندگان وارد این اتاق ها خواهید شد و باید بلیط برای هر نفر به صورت مجزا تهیه شود.

با تم پارک سنتر در جزیره کیش آشنا شوید

اتاق فرار محبوب کیش همانطور که گفته شد در سانس های یک ساعته اجرا می شود که شما می توانید از ساعت 10 صبح تا ساعت 23:00 به آن مراجعه نمایید. یک اتاق با معما های به ظاهر ساده، اما بسیار پیچیده که گاهی ترسناک نیز می شوند، قطعا می تواند گزینه مناسبی برای ورزش فکری محسوب شود. 

اتاق فرار کیش کجاست؟

اتاق فرار در جزیر کیش، در محله سفین قرار گرفته است که از نظر دسترسی بسیار آسان و بدون اتلاف وقت می باشد. همچنین شما می توانید برای دسترسی سریع تر به این محل، در هتل های کیش نزدیک به آن اقامت داشته باشید تا در هر زمان بتوانید به صورت پیاده به آن مراجعه کنید و یا هنگام نیمه شب با مشکلی مواجه نشوید. هتل ترنج کیش و یا هتل گراند کیش گزینه ای عالی برای اقامت در این جزیره نزدیک به این مجموعه می باشند. 

بیشتر بخوانید :
منابع :