دلقک خونه خان عمو کیش، نوعی جنگ شبانه در جزیره کیش مخصوص برای کودکان است که می تواند برای چند ساعت، فرزندان شما را مشغول بازی و سرگرمی کند. این جنگ شبانه به نام دلقک خونه خان عمو و خاله سوگند شناخته می شود که یکی از تفریحات کیش، مناسب برای کودکان به حساب می آید.

آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری کیش با یک کلیک

دلقک خونه خان عمو کیش در سالن آمفی تئاتر یکی از هتل های کیش به نام هتل میراژ کیش اجرا می شود که مدت زمان برگزاری آن 1 ساعت و نیم خواهد بود. اگر به دنبال مکانی برای سرگرمی کودکان خود هستید و می خواهید با خیالی آسوده فرزندان را به شادی و نشاط دعوت کنید، این جنگ را از دست ندهید. برای اطمینان بیشتر می توانید همراه کیشلندیار تا ادامه این مطلب باشید و اطلاعاتی کامل را درباره دقلک خونه خانه عمو به دست آورید. 

برنامه های دلقک خونه خان عمو کیش

دلقک خانه عمو کیش همانطور که گفته شد مخصوص کودکان می باشد که محدودیت سنی مناسب آن از 4 سال تا 12 سال خواهد بود. از این رو در این مجموعه، برنامه هایی مطابق با روحیات این عزیزان اجرا می شود که باعث حس شادی و خنده در آن ها خواهد شد. البته بزرگسالان و گردشگران تور کیش نیز می توانند به همراه کودکان خود وارد سالن شوند، اما با هزینه پایین تر می بایستی تا بلیط را تهیه نمایند.

از جمله برنامه هایی اجرایی در دقلک خانه خان عمو کیش می توان به استندآپ کمدی، اجرای موزیک های کودکانه، نمایش و اجرای خانه عمو و خاله سوگند، مسابقه و اهدای جوایز و ... اشاره نمود. این برنامه ها از ساعت 18 آغاز شده و تا ساعت 19:30 دقیقه ادامه دارد که در این مدت زمان با بهترین کیفیت اجرا خواهند شد.

جنگ شبانه پرشین شو کیش را بیشتر بشناسید

هزینه بلیط دلقک خونه خان عمو چقدر است؟

برای مراجعه به دلقک خونه خان عمو ابتدا می بایستی تا بلیط ورودی این سالن را خریداری نمایید که با توجه به تکمیل ظرفیت به صورت آنی، پیشنهاد می شود این رزرو را به صورت اینترنتی و آنلاین در اولین فرصت انجام دهید. کیشلندیار با تخفیفات ویژه اکنون نرخ خرید بلیط این مجموعه را 80 هزار تومان تایین کرده که نسبت به خرید حضوری، بسیار بعه صرفه تر خواهد بود.

هر بلیط برای رزرو صندلی در دلقک خونه خان عمو در کیش، مخصوص یک نفر می باشد و در صورت هرگونه مشکل در عدم اجرا و برگزاری جنگ، وجه به صورت کامل به شما بازگردانده خواهد شد. ضمن اینکه دربالای مقاله ذکر کردیم که برای همراه بودن والدین در کنار فرزندان هزینه ای از آن ها نیز دریافت خواهد شد. این مبلغ تایین شده بر اساس تاریخ در آینده ممکن است افزایش و یا کاهش داشته باشد. 

بیشتر بخوانید :
منابع :