جنگ شبانه پرشین شو کیش نمایشی پر بیننده در جزیره کیش است. این جنگ در اولین نمایش های خود توانست مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و طرفداران زیادی داشته باشد. پرشین شو نمایشی دیدنی برای تمام گروه های سنی بوده، چرا که در آیتم های خود برنامه ای مختص کودکان دارد.

برای آشنایی بیشتر با تمامی مراکز نفریحی و گردشگری کیش کلیک کنید

جنگ شبانه پرشین شو کیش در نزد گردشگران تور کیش و کیشوندان از محبوبیت بی نظیری برخوردار می باشد. چرا که تمامی آیتم هایی که اجرا می کنند میهمانان را به اوج خنده می رساند. همچنین هنرمندان این شو شبانه می توانند لحظات خوشی را برای بینندگان خود به ارمغان آورند و  جنگ پرشین شو را به یکی از بهترین تفریحات کیش تبدیل کنند. 

آیتم های جنگ شبانه پرشین شو

جنگ شبانه پرشین شو آیتم هایی همانند: آکروباتیک، مسابقات مختلف، تقلید صدا، لیزر شو، شوی بلک لایت، شعبده بازی و ... را با مهارت های کامل اجرا می کند. این جنگ شبانه کمدین ها و هنرمندان مشهوری را به کار گرفته تا بتوانند بهترین نمایش ها را به تصویر کشیده و میزان رضایت مندی گردشگران جزیره مرجانی کیش را به حداکثریت برساند.

پرشین شو در چه مکان و ساعتی برگزار می شود؟

جنگ شبانه پرشین شو هر شب از ساعت 20 تا پاسی از شب در دو سانس متفاوت برنامه اجرا می کند. در برخی موارد سانس اولیه خود را تغییر داده و به 23 موکول می کند. این شو شبانه در سالن آمفی تئاتر هتل 5 ستاره بین المللی کیش انجام می شود و افرادی که تمایل به دیدن جنگ شبانه پرشین شو دارند باید حتما به این سالن مراجعه کنند.

با دلقک خونه خان عمو در کیش بیشتر آشنا شوید

جنگ شبانه پرشین شو مکان فوق العاده ای برای خنده های از ته دل و خوشگذرانی است. تمامی آیتم ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اسباب شادی گردشگران را فراهم می کند. تهیه کننده این جنگ همواره می کوشد تا بتواند برنامه ریزی دقیقی برای بهترشدن پرشین شو انجام دهد تا به طرفداران گروه خود بیفزاید.

گردشگران باید به چه نکاتی دباره جنگ پرشین شو توجه کنند؟

جنگ شبانه پرشین شو کیش از این قوانین حمایت می کند.
1.همراه داشتن بلیت برای هر نفر هنگام ورود به سالن های اکران جنگ ضروری می باشد.
2.هر فردی که بلیت تهیه می کند امکان کنسل کردن آن را ندارد و مبلغ پرداختی شان غیر قابل استرداد خواهد بود.
3.استفاده از بلیت طبق تاریخ خریداری شده امکان پذیر است و در صورت پایان مهلت آن شرایط استفاده از آن را نخواهید داشت.
4.هنگام ورود به سالن اجرا جنگ های شبانه فقط می توان طبق شماره صندلی و ردیف روی بلیت جایگاهتان را بیابید.
5.برای کودکان بالای 4 سال همراه داشتن بلیت الزامی است.
6.هرگونه فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا در این مجموعه ها ممنوع می باشد.

اطلاعات کامل درباره جنگ شبانه دینامیت شو و رزرو بلیط

کیشلندیار سایتی معتمد برای خرید تفریحات

سایت کیشلندیار جنگ شبانه پرشین شو را در خود قرار داده تا به بهتر دیده شدن آن و طرفداران بیشتر کمک کند زیرا این سایت از اعتبار بالایی برخوردار است. همچنین سایت کیشلندیار قیمت های پایینی را برای این شو شبانه ثبت کرده تا علاقمدان بتوانند با نرخ های مناسبی به خرید تیکت های آن بپردازند. گردشگران در این سایت تمامی تفریحات کیش را در اختیار خواهند داشت.

منابع :