جنگ شبانه دینامیت شو کیش یکی از بهترین جنگ شبانه در جزیره کیش می باشد. این جنگ فضایی با نشاط و پر از خنده را برای گردشگران تور سفر به کیش ایجاد کرده است که هر فردی را برای یک بار مراجعه به آن وسوسه می کند. ضمن اینکه در بین تفریحات کیش یکی از بهترین پیشنهاد ها برای گذراندن وقت در کنار خانواده و عزیزان می باشد.

مراکز تفریحی و گردشگری کیش را با یک کلیک بشناسید

جنگ شبانه دینامیت شو در کجا و در چه ساعاتی برگزار می شود؟

جنگ شبانه دینامیت شو کیش از ساعت 12 تا 3 بامداد در سانس های مختلف برگزار می شود. محل اجرای این شو در سالن آمفی تئاترپارس سافاری کیش می باشد که مهمانان تور کیش می توانند بعد از یک روز پر از هیجان در این مجموعه از خنده های از ته دل در این مکان بهره مند شوند. 

جنگ شبانه دینامیت شو کیش به تهیه کنندگی و گارگردانی میلاد صالح پور اجرا و برگزار می شود. میلاد صالح پور در سال 79 به کیش سفر کرد و پس از گذراندن دوره های مختلف در کیش در سال 83 فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. پس آن نیز در جنگ شبانه دینامیت شو به فعالیت پرداخت و امروزه طرفداران زیادی را به سمت آن جذب می کند.

جنگ شبانه دینامیت شو مناسب برای چه افرادی می باشد؟

جنگ شبانه دینامیت شو کیش علاوه بر اینکه برای بزرگسالان برنامه های نشاط آور بی نظیری را اجرا می کند برنامه های مخصوسی برای کودکان نیز در نظر گرفته است. همین دلیلی محکمی است تا بگوییم این جنگ به تمام سنین اهمیت می دهد و برای همه مناسب می باشد.

با جنگ شبانه پرشین شو آشنا شوید

جنگ شبانه دینامیت شو کیش بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده است. زیرا این جنگ با اجرای برنامه های بی نظیر خنده های از ته دل را به شما هدیه می دهد به طوری که دلتان را از خنده خواهید گرفت. این جنگ شبانه کیش قیمت نسبتا خوبی را نیز دارا می باشد که شما می توانید با رزرو از سایت کیشلندیار با قیمتی باور نکردنی اقدام به رزرو آن کنید و در کنار عزیزانتان ساعاتی پر ا خنده را رقم زنید.

منابع :