زورت بال کیش در بین تفریحات قرار گرفته در سافاری جزیره کیش یکی از محبوب ترین ها است. به گونه ای که می توان این تفریح را در لیست بهترین ها جای داد و به عنوان یکی از تفریحات عالی کیش به گردشگران پیشنهاد نمود. البته ممکن بسیاری از شما تا به حال نام آن را نشنیده باشید و با این سوال مواجه شوید که زورت بال چیست و به چه نوع تفریحی گفته می شود؟

برای آشنایی با تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در کیش کلیک کنید

زورب بال کیش در واقع توپ بزرگی است که افراد به صورت تک نفره در آن قرار می گیرند و قل می خورند. گردی و بادی بودن این توپ باعث شده تا حفط تعادل برای شرکت کنندگان سخت شود و بنا به همین دلیل، یکی از تفریحات کیش به صورت مهیج به شمار رود. کیشلندیار در ادامه این مقاله اطلاعاتی دقیق درباره این تفریح را در اختیار شما گردشگران تور کیش قرار می دهد. با ما همراه شوید تا با یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح و سرگرمی آشنا شوید.

زورب بال کیش چیست و چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد زورب بال محبوب کیش به وسیله یک توپ بزرگ صورت می گیرد. به گونه ای که شما در این توپ قرار می گیرد و روی تپه ها قل می خورید. شیب ملایم تپه با 45 درجه شروع می شود که در ابتدا با سرعت پایینی بوده اما به طور ناگهانی سرعت توپ زیاد می شود و شما برای حفظ تعادل می بایستی تا درون آن بدویید. اینگونه آندرنالین خون شما بالا می رود و باعث هیجان خواهد شد. 

مسیر حرکت زورب بال در جزیره کیش حدود 150 متر است که دو جداره بودن این توپ باعث می شود در طول این مسیر هیچگونه مانع و یا خطری شما را تهدید نکند. در ادامه مطلب توضیحی کامل درباره ساختار توپ زورب بال کیش را بیان خواهیم کرد تا بیشتر درباره نوع قرار گیری و استفاده این تفریح اطلاع داشته باشید.

با بانجی شوتینگ در کیش آشنا شوید

ساختار توپ زورب بال کیش  

توپ زورب بال پارس سافاری به صورت دو جداره طراحی شده که در داخل توپ اصلی، یک توپ کوچک تر وجود دارد و به وسیله طناب ها به آن متصل شده است. میان این دو توپ هوا قرار گرفته که با دو حفره ایجاد شده، از نظر تنفس هیچگونه مشکلی به وجود نخواهد آورد و شرکت کنندگان می توانند به راحتی در زمان قرار گرفتن در داخل توپ نفس بکشند.

ضمن اینکه در صورت درخواست شخصی شرکت کنندگان در داخل توپ زورب بال مقداری آب نیز قرار داده می شود که با قل خوردن، فرد به طور کامل خیس می شود. از این رو اگر علاقه مند به قل خورد همراه با توپ و آب هستید، حتما لباس جدا به همراه داشته باشید تا پس از اتمام تفریح تعویض کنید.

توپ زورب بال در کیش به قدری بزرگ می باشد که شما می توانید به صورت دو نفره نیز وارد این توپ شوید که البته این کار تعادل بیشتری را هنگام حرکت نیاز دارد. همراه استفاده از بازی زورب بال خدماتی مانند کاور کاملا پوشیده، حوله یکبار مصرف، دمپایی و سشوار نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد که هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده می باشد.

اطلاعات کامل درباره تفریح پینت بال کیش

زورب بال کیش دارای چه شرایطی برای استفاده است؟

اولین مسئله برای استفاده از تفریح زورب بال در کیش، شرایط آب و هوایی مناسب می باشد. زیرا شما در صورت طوفانی بودن هوای جزیره امکان استفاده از این تفریح را نخواهید داشت و در صورت کنسلی وجه به صورت کامل بازگردانده می شود. این امر به دلیل خطراتی می باشد که در این شرایط آب و هوا شرکت کنندگان را تهدید می کند و برای اطمینان بیشتر، تفریح کنسل می شود.

زورب بال جزیره از نظر خانم ها و آقایان و یا سن افراد هیچگونه محدودیتی در نظر نگرفته و تمامی گردشگران می توانند از آن برخوردار شوند. تنها کافی است تا بانوان کاورهای پوشیده را بر تن کنند و وارد این توپ ها شوند. تمامی موارد ایمنی و امنیتی در این تفریح ایجاد شده و شما می توانید با نهایت آرامش در کنار هیجان از انجام آن لذت ببرید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :