بنانا کیش تفریحی متفاوت و بامزه در جزیره کیش است. این شاتل بنانا که 5 تا 7 نفر بر روی یک تیوپ به شکل موز، پشت هم می نشینند و قایق های گازی آن ها را با شتاب زیاد بر روی آب می کشند. لذت و هیجان شاتل و بنانا به قدری زیاد است که مجدد دوست دارید آن را امتحان کنید. این تفریح یکی از تفریحات کیش به صورت خانوادگی و یا جمعی محسوب می شود که سایت کیشلندبار در ادامه به طور کامل توضیحاتی درباره آن را بیان می کند.

مراکز تفریحی و گردشگری کیش را با یک کلیک بشناسید

شرایط استفاده افراد از بنانا کیش

بنانا کیش برای افراد بالای 7 سال، خانم ها و آقایان آزاد می باشد و کسانی که ناراحتی های قلبی و ریوی دارند، بهتر می باشد که آن را تجربه نکنند. قیمت بلیت های تفریح بنانارا می توان به راحتی از سایت کیشلندیار دریافت کرد. بنانا کیش جذاب ترین تفریح در کیش محسوب می شود که در طول تور کیش، تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

بنانا کیش به نوعی ورزش نیز نام برده می شود. این ورزش را می توان در کنار خانواده و دوستانتان به بهترین شیوه تجربه کنید، چراکه با ظرفیتی که دارد تمامی هم سفرانتان را می توانید با خود همراه کنید. تفریحی که اینگونه سپری شود بسیار رضایت بخش تر است.

بنانا در کیش از دیگر جذابیت هایی که دارد، می توان به لحظه تغییر مسیر قایق اشاره کرد، زیرا با دور زدن ناگهانی ممکن است (به دلیل نیروی گریز از مرکز) قسمتی از بدن شما به زیر آب برود و یا درون آب پرتاب شوید که برای کسانی که شنا بلد هستند بسیار هیجان انگیز می باشد و برای کسانی که شنا بلد نیستند، جای هیچ گونه نگرانی وجو ندارد.

برای آشنایی بیشتر با تفریح شاتل در کیش کلیک کنید

امنیت در بنانا کیش 

تفریح بنانا بسیار ایمن خواهد بود چرا که جلیقه نجات به تن دارید و اگر سفت و محکم دسته های شاتل را بگیرید به هیچ عنوان به درون آب پرتاب نمی شوید. شاتل و بنانا کیش امنیت های لازم را برای علاقه مندان و گردشگران این تفریح مهیج فراهم می کند و برای استفاده از آن می توانید با امنیت خاطر اقدام کنید. در سفر به جزیره افسانه ای کیش، بنانا کیش را فراموش نکنید.

منابع :