رستوران شاندیز صفدری کیش یکی از به نام ترین رستوران های معروف در جزیره کیش است که در لیست رستوران های ایرانی قرار می گیرد. این رستوران با طبخ بهترین و با کیفیت ترین غذاهای اصیل ایرانی در فضایی مدرن و زیبا، سبب شده تا بسیاری از گردشگران تور کیش آن را به منظور صرف غذا در وعده های مختلف مورد انتخاب قرار دهند.

تمامی رستوران ها و کافی شاپ های کیش را با یک کلیک بشناسید

رستوران شاندیز صفدری کیش دارای خدمات و امکانات ویژه ای است که باعث شده این رستوران از هر نظر ایده آل برای انتخاب صرف غذا محسوب شود. به دلیل محبوبیت بالا، کیشلندیار تصمیم دارد تا در مقاله ای جامع، به توضیحی کامل درباره تمامی اطلاعات این رستوران بپردازد. اگر شما نیز به تفریحات کیش به صورت شکم گردی در تور کیش علاقه مند هستید و می خواهید بهترین غذاهای ایرانی را صرف کنید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید. 

در منوی رستوران شاندیز صفدری کیش چه غذاهایی سرو می شود؟

منوی رستوران محبوب شاندیز صفدری کیش سرشار از غذاهای متنوع و بی نظیر است که گاهی انتخاب را برای شما دشوار می کنند. البته معروف ترین غذاهای این رستوران که به عنوان پیشنهاد اصلی در همان ابتدا به مهمانان پیشنهاد می شود، شیشلیک، ماهیچه و کوبیده می باشد که با طبخی عالی و کیفیت بالا به مهمانان عزیز ارائه می شوند.

رستوران شاندیز صفدری در کیش همه روزه در وعده های مختلف شبانه روز پذیرایی از گردشگران عزیز را به عمل می آورد. از این رو شما می توانید از دیگر غذاهای منوی این رستوران در وعده های مختلف لذت ببرید و به همراه عزیزان خود، یک تجربه فوق العاده را رقم زنید. ضمن اینکه لازم به ذکر است، رستوران شاندیز صفدری در کنار غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی را نیز سرو و به مهمانان ارائه می دهد.

فضای درونی رستوران شاندیز صفدری کیش 

رستوران شاندیز صفدری جزیره کیش به عنوان یک رستوران موزیکال در جزیره کیش فعالیت می کند که در فضای آن، اجرای موزیک زنده توسط هنرمندان معروف و حرفه ای صورت می گیرد. البته در کنار اجرای موزیک زنده، برنامه های سرگرم کننده دیگری مانند استندآپ کمدی، کنسرت تقلید صدا، مسابقه های مهیج همراه با جوایز و ... در این رستوران به انجام می رسند.

آشنایی با رستوران ایرانی پوریا کیش

با ورود به رستوران شاندیز صفدری کیش، شما با مکانی شلوغ و شاد مواجه می شوید که همراه با میل غذای مورد علاقه خود، می توانید نهایت استفاده را از این رستوران کسب کنید. میز و صندلی هایی مرتب و چیدمان مناسب همراه با طراحی شیک رستوران، قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

خدمات و امکانات رستوران شاندیز صفدری کیش

پرنسل مجرب رستوران معروف شاندیز صفدری کیش، تمام سعی خود را در راستای پذیرایی عالی از مهمانان این رستوران می کنند و باعث جلب رضایت آن ها می شوند. در کنار غذا، سرویس قلیان نیز به مهمانانی که علاقه مند به استفاده از آن هستند ارائه خواهد شد. البته که استعمال قلیام بسیار مضر و مخرب است، اما به دلیل استقبال بالای گردشگران، این رستوران چنین خدماتی را نیز در اختیار آن ها قرار می دهد.

هزینه غذا در رستوران شاندیز صفدری کیش به چه صورت است؟

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، رستوران شاندیز صفدری جزء محبوبیت ترین رستوران های کیش است که این به دلیل کیفیت غذایی بالا و خدمات و برنامه های عالی آن می باشد. از این رو این رستوران با وجود ویژگی های عالی خود هزینه ای بالا را برای ارائه غذا دریافت می کند که البته ارزش این هزینه را را نیز دارد. 

رستوران میرمهنا کیش و اطلاعاتی کامل درباره آن

هتل های نزدیک به رستوران شاندیز صفدری کیش

اگر علاقه مند به مراجعه رستوران شاندیز صفدری در جزیره هستید و می خواهید در وعده های مختلف از غذاهای لذیذ این رستوران استفاده کنید، پیشنهاد می کنم در هتل های کیش نزدیک به این رستوران اقامت داشته باشید. اینگونه می توانید بدون صرف زمان و هزینه برای وعده های مختلف در شبانه روز به این رستوران مراجعه کنید. به عنوان مثال، هتل آرامیس پلاس کیش، هتل شایگان کیش، هتل سارا کیش، هتل پارمیدا کیش و ... اشاره نمود.

آدرس دقیق رستوران زیبای شاندیز صفدری کیش در خیابان رودکی، میدان پردیس می باشد که از نظر دسترسی بسیار آسان می باشد. شما می توانید با استفاده از تاکسی سرویس به راحتی به این رستوران دسترسی پیدا کنید و تجربه یک سفر فوق العاده همراه با غذاهای لذیذ را برای خود و خانواده و عزیزان رقم زنید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :