اتاق های هتل شایان کیش از زیبایی منحصر به  فردی تشکیل شده اند. چرا که طراحی ها و دیزاین شیک، سر تا سر اتاق های این هتل را فراگرفته است. هتل شایان کیش به تازگی برخی از اتاق های خود را مورد بازسازی قرار داده و تجهیزات فرسوده داخلی آن با وسایل های به روز، تعویض گردیده اند.

هتل شایان کیش را با بیشترین تخفیف رزرو کنید

اتاق های لوکس هتل شایان کیش

اتاق های هتل شایان کیش مکانی دنج برای گذراندن اوقات در کنار خانواده و دوستان است. این هتل کیش دارای 191 اتاق در 4 طبقه است که با بهترین طراحی های داخلی دیزاین شده اند. در نظر گرفتن تمامی امکانات رفاهی و خدمات دهی عالی در اتاق ها، سبب شده تا همیشه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز باشد.

بیشتر بخوانید: رستوران هتل شایان کیش

اتاق های هتل شایان کیش
سوئیت های ویژه هتل 5 ستاره شایان 

اتاق های هتل شایان کیش خاطره ای خوش را برای همه افرادی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود برگزیدند به ارمغان می آورد. اتاق های این هتل کیش دارای دکوراسیونی منحصر به فرد و چیدمانی از وسایل لوکس و مدرن هستند. همین امر باعث شده تا محیطی زیبا و دلباز برای میهمانان شکل بگیرد.

اتاق های هتل شایان کیش ترکیبی از قشنگ ترین رنگ ها را در کاغذ دیواری اتاق ها، پرده ها، مبلمان، رو تختی ها، قالیچه ها، پارکت ها و ... به کار برده و زمینه آرامش هرچه بیشتر میهمانان را مهیا ساخته است. وجود این رنگ ها از لحاظ روانشناسی انرژی مثبتی به افراد ساکن در اتاق ها تلقین می کند.

مقاله مرتبط: امکانات هتل شایان کیش

اتاق های هتل شایان کیش
سوئیت ساحلی هتل مجلل شایان کیش

اتاق های زیبای هتل شایان کیش با تجهیزات کاملی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده و وجود آن ها سبب شده تا میهمانان برای تهیه مایحتاج خود نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند. اینگونه هتل شایان سعی در رضایت هرچه بیشتر گردشگران از اقامت شان دارند.

هتل شایان کیش را با یک کلیک رزرو کنید

تنوع اتاق بالا در هتل مجلل شایان کیش

اتاق های هتل شایان کیش به گونه ای طراحی شده که چشم اندازی رو به ساحل، باغ محوطه هتل و دریای آبی خلیج فارس دارد. همچنین برخی از پنجره های آن ها رو به جزیره باز می شوند. اتاق های این هتل شامل: دو تخته دابل رو به جزیره و دریا، دو تخته توئین رو به جزیره و دریا، سه تخته، دوبلکس های رو به جزیره، دوبلکس های رو به دریا، کابانا چهار تخته و کابانا دو تخته می باشد.

خواهید پسندید: هتل شایان کیش نظرات

اتاق های هتل شایان کیش
نمای داخلی اتاق های زیبای هتل شایان در کیش

سوئیت های دوبلکس هتل شایان کیش: این واحد های اقامتی چشم انداز های رو به جزیره، باغ وحوطه هتل و دریا دارد. این سوئیت های دوبلکس در طبقه چهارم هتل وجود دارند و شامل دو تخت یک نفره در همکف و یک تخت دابل در نیم طبقه بالای آن جای گرفته است. مساحت سوئیت های دوبلکس 15 متر مربع می باشد.

تجهیزاتی پیشرفته در اتاق های لاکچری هتل شایان کیش

تجهیزات اتاق های هتل شایان از قبیل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن ، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

اتاق های هتل شایان کیش
اتاق های دوبلکس هتل شایان کیش

رزرو آنی هتل شایان کیش

سوئیت های هتل 5 ستاره شایان کیش از نظر قیمت متفاوت بوده که از هرکدام متراژ و چیدمان مختلفی دارد. این امر در نرخ اتاق های این هتل تاثیر بسزایی داشته و گردشگران می توانند با مراجعه به سایت کیشلندیار از قیمت های واقعی، عکس های شفاف و ... هتل شایان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید :
منابع :