رستوران های هتل شایان کیش مکان های دنجی برای خلوت های زوجی، خانوادگی و دوستانه است. افرادی که قصدشان از سفر  به جزیره کیش کاری است نیز می توانند ملاقات های کاری خود را در این مکان برگزار کنند. رستوران های هتل شایان از نمای داخلی بسیار زیبایی برخوردار می باشد.

رزرو هتل شایان کیش با قیمتی استثنایی

نام رستوران های هتل شایان کیش چیست؟

رستوران های هتل شایان کیش از سه بخش سالن غذا خوری تشکیل می شوند. رستوران اصلی (شمبلیر)، سفره خانه سنتی و رستوران (لوشاتو) که هنوز درحال احداث می باشد. در این مطلب به توضیح درباره رستوران شمبلیر می پردازیم که مهم ترین رستوران در هتل شایان است.

رستوران های هتل شایان کیش
رستوران شمبلیر هتل شایان کیش

بیشتر بخوانید: امکانات هتل شایان کیش

رستوران شمبلیر هتل شایان از چیدمان بسیار شیکی برای میز صندلی ها استفاده نموده تا میهمانان لذت بیشتری از فضای رستوران ببرند. این فضا سبب می شود تا طعم غذا دلچسب تر شده و خاطرات خوبی در ذهن میهمانان حک گردد.

در رستوران شمبلیر هتل شایان کیش فضایی رمانتیک با پخش موزیک های آرام حکم فرما است. این مکان جایگاه مناسبی برای سورپرایز های عاشقانه و دوستانه است. چرا که در صورت هماهنگی با سرپرست این مجموعه می توان شبی رویایی برای فرد مقابل به وجود آورد.

کارکنانی حرفه ای در رستوران شمبلیر هتل شایان

رستوران شمبلیر سرآشپز و پرسنلی مجرب دارد که وظایفشان را به خوبی انجام می دهند. سرآشپز این رستوران بهترین غذاها را با کیفیت های مناسب طبخ کرده و با خوش سلیقگی تمام درون ظرف تزیین می نماید. گارسون ها نیز پس از استقبالی گرم و سفارش گرفتن غذا از میهمان به سرآشپز اعلام کرده و غذایی تزیین شده در ظروفی شیک برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران های هتل شایان کیش
کافی شاپ هتل شایان کیش

مقاله مرتبط: اتاق های هتل شایان کیش

رستوران شمبلیر این هتل کیش با استخدام افرادی خبره در بخش خدماتی رستوران سبب شده تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافت در سرتا سر رستوران رعایت شود. همچنین این رستوران با نصب دستگاه های تهویه مطبوع محیط رستوران را عاری از هرگونه بوی نا مطبوع که باعث آزار میهمانان شود کرده است.

هتل شایان کیش با بیشترین تخفیف

اطراف این رستوران را دیواره های شیشه ای فرا گرفته، اینگونه گردشگران می توانند در هنگام غذا از چشم انداز زیبای دریا لذت ببرند. انواع غذاهای دریایی ،ایرانی، فرنگی و محلی در این مکان طبخ می شود. این غذا ها همانند: انواع ماهی، انواع خورشت، انواع پلو، انواع کباب، جوجه کباب، پاچین و ... می باشد.

خواهید پسندید: هتل شایان کیش نظرات

رستوران های هتل شایان کیش
رستوران محوطه هتل شایان کیش

طعمی به یاد ماندنی با چشیدن غذاهای سنتی هتل شایان جزیره کیش

افرادی که علاقه مند به غذاهای سنتی هستند می توانند به سفره خانه سنتی هتل شایان کیش مراجعه نمایند و از غذاهای آن لذت ببرند. در این مکان می توان لذتی وصف نشدنی را در فضای باز ساحلی تجربه کرد. میل کردن غذا در چنین محیطی همراه همسفران بسیار دلنشین خواهد بود.

کافی شاپ هتل شایان نیز خوش طعم ترین کیک ها، دسر ها، نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی و شیک ها را تهیه نموده و برای میهمانان سرو می کند. در این کافی شاپ موسیقی های گوشنواز همواره در حال پخش بوده و حس و حالی وصف نشدنی را برای میهمانان به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید :
منابع :