امکانات هتل شایان کیش زمینه ساز رفاه گردشگرانی است که جزیره زیبای مرجانی کیش را برای سفری چند روزه انتخاب نموده اند. این امکانات از مهم ترین ویژگی های هتل شایان می باشد. چرا که اگر چنین امکاناتی را نداشته باشد قطعا افراد کمتری رغبت به اقامت در این هتل پیدا می کنند.

رزرو آنلاین هتل شایان کیش

امکانات هتل شایان کیش بسیار متنوع بوده و از سطح لولی بالایی برخوردار است. تمامی آن ها فوق پیشرفته و مدرن هستند. وجود آن ها در سوئیت های این هتل رضایمندی میهمانان را به حد اعلی رسانده است. همین امر سبب شده تا در سفرهای بعدیشان به کیش باز هم این هتل را برای اقامتی دلنشین انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل شایان کیش

امکانات هتل شایان کیش
حمام ترکی از امکانات هتل شایان کیش

امکانات و خدمات هتل بی نظیر شایان کیش

امکانات هتل شایان کیش از قبیل: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، چایخانه سنتی، نمازخانه، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فضای سبز، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لاندری، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، سالن بدنسازی، کلوپ ورزشی، باشگاه بیلیارد، دوچرخه سواری  و ... می باشد.

مقاله مرتبط: رستوران های هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش خدمات گسترده ای نیز دارد. این خدمات همانند: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای تفریحات و گشت جزیره، مینی بار در اتاق ها، نظافت روزانه، استقبال و بدرقه، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری است.

امکانات هتل شایان کیش
لابی از دیگر امکانات هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل شایان کیش با تخفیف های عالی

مجموعه آبی هتل زیبای شایان کیش

مجموعه آبی هتل شایان کیش یکی از مهم ترین امکانات این هتل است. این مجموعه آبی از تجهیزاتی مثل: سونا، جکوزی، استخر، ماساژ برخوردار می باشد، استخر هتل دارای آبی شفاف و تمیز بوده تا کسانی که تمایل به شنا در آن را  دارند بتوانند لحظاتی را به شنا کردن و آبتنی بگذرانند.

خواهید پسندید: هتل شایان کیش نظرات میهمانان

سونا یکی دیگر از امکانات هتل شایان در جزیره کیش بوده که فواید زیادی دارد. فواید سونا شامل: افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عروق خونی بدن، تمدد اعصاب، شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات، بهبود جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده می شود. این امر باعث لطیف تر، شاداب تر و روشن تر شدن پوست بدن شده که برای بانوان بسیا با اهمیت است.

امکانات هتل شایان کیش
سونا خشک در مجموعه آبی هتل شایان کیش

جکوزی و ماساژ در هتل دیدنی شایان کیش

جکوزی نیز امکانی جذاب در هتل شایان است. از فواید جکوزی می توان به : کاهش درد عضلات، استخوان ها و گرفتگی مفصل، رفع فشار خون پایین، رفع کمر درد، آرامش بیشتر و رفع کم خوابی، تسکین ورم مفاصل، کاهش وزن و کمک به رفع دیابت، رفع افسردگی، آرامش روان و ... اشاره کرد.

رزرو هتل شایان کیش با یک کلیک

امکانات هتل شایان کیش
جکوزی در هتل زیبای شایان کیش

ماساژ از دیگر امکانات هتل شایان کیش به شمار می رود که فواید بی نظیری داشته که در ادامه به آن اشاره می شود. رهایی از استرس و فشار های روحی، روانی، گردش خون، رفع انقباض ماهیچه های بدن، رفع فشار خون، انعطاف پذیری بیشتر اندام ها، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، کمک به پمپاژ صحیح قلب و تنفس راحت تر، آرامش بیشتر و ... از جمله فواید ماساژ می باشند.

بیشتر بخوانید :
منابع :