هتل شایان کیش نظرات تأیید شده زیادی درباره خود به ثبت رسانده است. این هتل با توجه به ظاهر و معماری جذابی که دارد از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. هتل شایان با اینکه هتلی قدیمی ساز است ولی هنوز هم در میان هتل های کیش می درخشد. در جدول رتبه بندی نظرات میان هتل های 5 ستاره جزیره کیش، توانسته امتیاز خوبی را از آن خود کند.

رزرو آنی هتل شایان کیش

همچنین این هتل مکان دنج و راحتی را برای اقامت های زوجی و خانوادگی فراهم نموده تا اینگونه رضایت میهمانان خود را بالا ببرد. همانطور که آگاه هستید هتل شایان کیش نظرات مردم را ارج نهاده و در راستای بهتر شدن خدمات هتلی خود آن ها را به کار می بندد تا هیچ گونه ناراحتی برای میهمانان پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل شایان کیش

هتل شایان کیش نظرات
هتل شایان کیش و نمایی از محوطه بیرونی

نظریه افراد مشهور درباره هتل شایان کیش

هتل شایان کیش نظرات میهمانان چهره های مشهور را نیز به خود جلب کرده است، چرا که اقامت تکرار نشدنی با بهترین خدمات را در اختیارشان نهاده، شاید اینگونه اسم هتل 5 ستاره شایان کیش زبانزد خاص و عام شود. روزانه افراد زیادی جزیره مرجانی کیش را برای گردش انتخاب می کنند و مایلند اقامت خود را در هتلی داشته باشند که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. یکی از این ویژگی ها ساحلی بودن آن است. که تعداد محدودی از هتل های کیش این خصوصیت را دارا هستند.

رزرو هتل شایان کیش با قیمتی ویژه

عقاید میهمانان هتل 5 ستاره شایان کیش

در این مطلب نظرات میهمانان هتل شایان کیش را ذکر می کنیم، در نهایت نیز نتیجه گیری خواهیم کرد. میهمانی درباره این هتل گفته است که موقعیت مکانی آن فوق العاده اما کمی از لحاظ کیفیت اتاق ها، رتبه متوسط را می گیرد.

خواهید پسندید: رستوران های هتل شایان کیش

هتل شایان کیش نظرات
نظرات عالی مردم درباره هتل شایان کیش

فرد دیگری بیان کرده هتل بسیار خوب می باشد اما ای کاش به آن رسیدگی بیشتری شود. خانواده ای در این مورد ذکر کرده اند: صبحانه هتل عالی و متنوع، رفتار پرسنل محترمانه، اما تجهیزات اتاق ها کمی قدیمی است.

نظرات دیگری که در مورد هتل 5 ستاره شایان وجود دارد این است که: خانواده ای پس از اقامت خود در این هتل از مدیریت و نحوه رفتار، پذیرائی پرسنل تشکر کرده اند و رضایت کافی از فضای آرام رستوران، کیفیت صبحانه داشته اند.

اما پیشنهاداتی را برای بهتر شدن هتل ارائه دادند. این پیشنهادات شامل: در بخش پذیرش تعداد کارکنان افزایش یابد تا روند پذیرش با سرعت بیشتر انجام شود. همچنین دسترسی به وای فای هتل آسان تر گردد، ترانسفر برگشت به فرودگاه نیز گذاشته شود، بازسازی هتل به دلیل قدیمی بودن آن هرچه زودتر انجام شود.

مقاله مرتبط: امکانات هتل شایان کیش

هتل شایان کیش نظرات
نمای دیگری از هتل 5 ستاره شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش را با یک کلیک رزرو کنید

هتل شایان کیش و نظرات دیگر

از دیگر نظریه های میهمانان هتل شایان می توان به : فردی بعد از اقامت خود گفته است شیرآلات اتاق ها قدیمی شده و چقدر عالی می شود اگر آن ها تعویض گردد،  همچنین آب استخر بسیار تمیز می باشد و اینکه هر روز رایگان است که این نکته بسیار مثبتی در هتل شایان می باشد. زوجی نیز عقیده دارند: این هتل ویوی خوبی داشته و در کنار ساحل بنا شده است. دیدن دریا از پنجره و شنیدن صدای امواج آن فوق العاده هستند.

نکته ای که در مورد هتل شایان وجود دارد قدیمی بودن آن است همچنین تجهیزاتی که دارد کمی فرسوده شدند. این هتل زمان حکومت شاه محمدرضا پهلوی ساخته و به بهره برداری رسید. بعضی از قسمت های هتل شایان شروع به بازسازی شده اما متأسفانه نوسازی باید در همه موارد هتل صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید :
منابع :