اتو رنت طلایی کیش یکی از شرکت های رنت کار در جزیره زیبای کیش می باشد. رنت کار، به معنای اجاره اتومبیل برای مدت زمان محدودی مثلا چند ساعت یا چند روز می باشد. این مجموعه سایت کیشلندیار را برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کند.

اتو رنت طلایی کیش، پس از آنکه اجاره اتومبیل در اروپا و آمریکا با استقبال مواجه شد و شرکت های بسیاری برای این منظور در سرتاسر جهان پایه گذاری گردید که با در اختیار داشتن هزاران اتومبیل لوکس و کلاسیک آماده خدمت رسانی شدند، شکل گرفت.

اتو رنت طلایی کیش و شرکت ها و مؤسسات دیگر اجاره اتومبیل در نزدیک فرودگاه ها و  محدوده های پر تردد شهری قرار دارند و بعضی از آنها از طریق وب سایت خود رزرو آنلاین اتومبیل را انجام می دهند. بطور کلی مشتریان برای اهداف مختلفی اتومبیل اجاره می کنند.

شرکت اتو رنت طلایی کیش تخفیف های زیادی را برای گردشگرانی که قصد دارند برای مدتی در جزیره بمانند هم تدارک دیده، چرا که آن ها از مشتریان ثابت این صنعت هستند. از این رو شعبه ای از این شرکت مانند شرکت در فرودگاه کیش قرار دارد تا مسافران بتوانند به سهولت اتومبیل اجاره کنند.

اتو رنت طلایی کیش رزرو اتومبیل هایش را بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش را ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها خودرو مورد نظر را انتخاب و جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم انجام شود. این شرکت در تلاش است بهترین امکانات و خدمات را برای مشتری های خود ارائه دهد.

اجاره خودرو اتو رنت طلایی پس از ثبت رزرو، هزینه اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز نموده وشماره پیگیری آن را اعلام کرده تا در بدو ورود مشتری به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل تحویل گردد.

بیشتر بخوانید :
منابع :