اجاره خودرو کجاوه کیش را از طریق سایت کیش لندیار به راحتی می توان جست وجو کرد. این مجموعه با سال ها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تا تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … جهت اجاره خودرو در کیش در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد .

اجاره خودرو کجاوه کیش، کلیه خودروهایی که دارد در بهترین شرایط فنی قرار داشته و با بهترین تخفیف رنت خودرو و کلیه امکانات به آسانی در دسترس شما می گذارد. همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یکروز تخفیف های ویژه ای نیز درنظر گرفته شده که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت قابل مشاهده می باشد .

اجاره خودرو کجاوه کیش , امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظرتان را ممکن کرده است. نرخ کلیه خودروها بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه اتومبیل در جزیره زیبای کیش قطعا اول به شما اطلاع داده خواهد شد.

رزرو اجاره خودرو کجاوه در کیش بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره را ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل های خودرو مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم انجام شود و سپس اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز نمائید.

اجاره ماشین کجاوه کیش و شماره پیگیری آن را اعلام تا در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل (فرودگاه - محل اقامت یا شرکت) اتومبیل با نهایت احترام تحویلتان گردد. این مجموعه در تلاش است تا همواره بهتری ماشین های فوق العاده جذاب را با عالی ترین کیفیت در اختیار مشتری های خود بگذارد تا در سفر های بعدیشان برای رنت خودرو اولین انتخاب باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :