استخر سرپوشیده کرانه کیش در شمال جزیره قرار دارد که مختص بانوان گرامی است. قدمت این استخر به سال 1370 بر می گردد. با اینکه این مجموعه در 29 سال پیش ساخته شده، با به روز ترین تکنولوژی و معماری مهندسی ساخته شده است.

استخر سرپوشیده کرانه کیش، برای ورود به آن و استفاده از سونای خشک و بخار باید حتما به همراه خود حوله داشته باشید. زیرا قوانینی در رابطه با مسائل بهداشتی در این مجموعه بسیار سختگیرانه اجرا می شود. اگر بعد از کلی شنا و تفریح کردن و گرفتم حمام بخار می خواهید ورزش های مفیدیرا انجام دهید سالن بدنسازی استخر سرپوشیده کرانه را پیشنهاد می کنیم.

امکانات استخر سرپوشیده کرانه

استخر سرپوشیده کرانه کیش دارای امکانات ویژه و خاصی می باشد که نیاز بانوان را به خوبی برطرف خواهد کرد. سونای خشک،سونای بخار و جکوزی از جمله این امکانات هستند. البته نکته مهمی در رابطه با استفاده از این مکان ها وجود دارد که به شما خواهیم گفت.

استخر سرپوشیده کرانه کیش از مزیت امکانات فوق العاده ای برخوردار است. از این امکانات می توان به سالن تنیس روی میز ، آرایشگاه، بوفه، سالن بدنسازی اشاره کرد. سالن بدنسازی وسایل های مجهز و مدرنی را در خود قرار داده است تا به محبوبیت و شهرت خود بیفزاید. 

این استخر برای آموزش شنا از متخصصین مجربی استفاده کرده تا افرادی که برای ثبت نام و دوره آموزشی به این مکان می آیند حتما به یک شنا گر ماهر تبدل شوند. رشته ی فعال دیگری مانند ایروبیک هم در این مکان برگزار می شود تا بانوانی که به ورزش های هوازی و سبک علاقه مندند بتوانند از آن استفاده کنند.

شرایط خاص استخر سرپوشیده کرانه کیش

استخر سرپوشیده کرانه در کیش دارای شرایط  ویژه ای می باشد.  این استخر متصل به دریاست. البته جای هیچ نگرانی نیست زیرا مهندسان این استخر تدبیری اندیشیده اند که هیچ ساختمانی در جلوی این استخر وجود نداشته باشد و فقط دریای بی کران آبی خلیج فارس در پیش رو خواهد بود.

در استخر بزرگ کرانه کیش شناگران می توانند به دور از ترس آفتاب سوختگی چشم اندازی از دریا را مشاهده کرده و تجربه ای لذت بخش از شنا را داشته باشند. موقعیت مکانی که این مجموعه آبی در آن قرار گرفته مجموعه ورزشی المپیک است. گردشگران می توانند بلیط ورودی استخر سرپوشیده کرانه کیش را با قیمت های تخفیف خورده از سایت کیشلندیار رزرو کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :