اسکله تفریحی کیش با طراحی های فوق العاده مانند شمع فلزی و عرشه زیبای چوبی با چهر فضای مجزا نمایی بی نظیر را به چشم می کشد. این اسکله 437 متر طول، 18 متر عرض و 10 هزار متر مربع مساحت را دارا می باشد. می توان گفت این اسکله جزیره مرجانی کیش هیچگونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی است.

اسکله تفریحی کیش یک فضای فوق العاده و بی نظیر می باشد. گردشگران می توانند با گشت بر روی این اسکله از دیدن مناظر طبیعی و ماهی های رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني كيش لذت ببرند. فاز اول اسكله بزرگ تفریحی كيش ظرف مدت كوتاه و تنها در بيست ماه ساخته شده است که در روز پنج مرداد 1385 افتتاح گردید.

اسکله تفریحی کیش دارای چه امکاناتی می باشد؟

اسکله تفریحی کیش در فضاهای مختلف و مجزای خود رستوران ها و چایخانه های متنوعی را ایجاد کرده است. علاوه بر این شما می توانید با مراجعه به این اسکله تفریحی از اکثر خدمات تفریحی مانند غواصی در دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید.

اسکله تفریحی کیش با ایجاد عرشه بسیار بزرگی که از چوب پوشانده شده بهترین مکان برای پیاده روی و گشت می باشد. شما عزیزان می توانید با قدم زدن بر روی این عرشه به همراه وزش باد های ملایم حس و حال وصف نشدنی را احساس کنید. بیشتر تفریحات دریایی در این اسکله بزرگ برای استفاده و لذت بردن افراد ایجاد شده است که تجربه ای به یادماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.

اسکله تفریحی کیش چه تفریحاتی را در خود جای داده است؟

اسکله تفریحی کیش تفریحات بی نظیری از جمله قایق پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، قایق های ماهیگیری و .... را در خود جای داده است. بناراین شما می توانید با استفاده از این قایق ها به گشت در دریا بپردازید. وجود این تفریحات باعث محبوبیت و ذب گردشگران به سمت این اسکله می شود.

اسکله تفریحی کیش قایق های کف شیشه ای را نیز برای استفاده افراد قرار داده است. گردشگران می توانند با سوارشدن بر این قایق ها دریا و ماهی های رنگارنگ زیر آب را درست در زیر پاهای خود مشاهده کنند. بالن سواری، فلای برد، پیست دوچرخه سواری نیز از جمله تفریحات دیگر محصوب می گردند که باعث هیجان در این اسکله می شود. 

اسکله تفریحی کیش در کجا قرار گرفته است؟

اسکله تفریحی کیش درست در پشت بازار ونوس و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این اسکله پس از فاز اول به مرور زمان شروع به ساخت فاز دوم خود کرد  فضای خود را گسترش داد. شما می توانید به راحتی از هر مکان و نقطه ای که امکات یافته این به این اسکله دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید :
منابع :