اسکوتر برقی کیش از تفریحات غیر دریایی در جزیره کیش محسوب می شود. این اسکوتر ها به صورت اجاره ای به آن دسته از افرادی که علاقه مند به گشت و گذار به وسیله این اسکوتر های با کیفیت  باشند در مدت  زمانی مشخص واگذار می شود. تفریح و گشت در شهر بدون شک با این وسیله های برقی بسیار لذت بخش خواهد بود و حسی خوشایند را به شما منتقل می کند.

چگونه می توان از اسکوتر برقی کیش استفاده کرد؟

اسکوتر برقی کیش بر اثر نیروی محرکه انرژی گرفته از باطری تأمین شده  حرکت می کند. چنانچه باطری داخل اسکوتر ها کامل شارژ شده باشند امکان استفاده از آن ها تا یک ساعت یا بیشتر وجود خواهد داشت و می توانید با آنها به گشت و گذار بپردازید.

از اسکوتر برقی کیش می توانید به روشی ساده و به راحتی استفاده کنید. کافی است از قسمت گاز و ترمز اسکوتر به موقع استفاده کنید تا بتوانید بدون بروز مشکلی از حرکت کردن با این وسیله لذت ببرید. همچنین علاقه مندان می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه مخصوص به ارائه این وسیله ها، اسکوتر برقی خود را را اجاره نمایند.

اسکوتر برقی را می توان با شرایط ذکر شده اجاره کرد:

اسکوتر برقی کیش شرایطی مانند داشتن حداقل 15 سال تمام افراد برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن، به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه، استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) را برای اجاره دادن به افراد دارا می باشد.

لازم به ذکر است اسکوتر برقی کیش  فقط جهت تردد در جاده های مخصوص دوچرخه می باشد و در مکان های دیگر نمی توان از این اسکوتر ها استفاده کرد. بنابراین به طور جدای به این نکته توجه کنید و جدا از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید.

اسکوتر برقی کیش در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، از افراد اجاره کننده ملزم هزینه ای باغ بر 50 هزار تومان جریمه نیز دریافت خواهد کرد. البته هرگونه خسارت وارده به اسکوتر برقی کیش که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.

توجه داشته باشید ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه برعهده نخواهد گرفت. زیرا اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره که توسط خود به وجود می آید را قبول می کند.

اسکوتر برقی کیش و استگاه های مخصوص هیچ گونه مسئولیتی را قبال هیچ چیز قبول نخواهند کرد. پس در استفاده از این اسکوتر های برقی نهایت دقت را به عمل بیاورید. شما می توانید با توجه به نکات ذکر شده و احتیاط های لازمه بدون نگرانی از تفریح با این وسیله جالب لذت ببرید.

منابع :