اسکوتر غواصی کیش یکی از مدرن ترین تفریحات دریایی جهان است که امروزه می توانید آن را در جزیره کیش تجربه کنید. جزیره کیش مسلما از جاذبه های بسیاری برخوردار بوده، اما تفریحات آبی آن جایگاه ویژه ای بین گردشگران دارد و همواره مورد استقبال از سمت آن ها قرار می گیرند.

مراکز تفریحی و گردشگری در کیش را بشناسید

اسکوتر غواصی کیش از مهیج ترین تفریحات آبی بسیار جذاب جزیره کیش است که تجربه ای متفاوت می باشد، زیرا شما اگر به فن شنا هم آشنا نباشید با این وسیله می توانید به اعماق دریا بروید. اسکوتر غواصی می تواند به شما حس یک غواص ماهر و حرفه ای را بدهد. بنابراین به هیچ عنوان در تور کیش این تفریح را از دست ندهید. در ادامه با کیشلندیار همراه شوید.

اسکوتر غواصی کیش چیست؟

اسکوتر غواصی در کیش، همان گونه که از نام آن پیداست این وسیله نوعی اسکوتر می باشد که تجهیزات غواصی و کپسول اکسیژن نیز به همراه دارد. نخستین بار این وسیله در سال 1390 در جزیره کیش مورد استفاده قرار گرفت. از اسکوتر غواصی برای تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد در جزیره کیش استفاده می شود که مورد توجه توریست های زیادی قرار گرفته است.

اسکوتر غواصی در جزیره از لحاظ قیمتی هزینه زیادی را در بر دارد اما به یک بار تمرین کردن آن می ارزد. زیرا وقتی با این وسیله به عمق خلیج فارس می روید و آبزیان زیبا و جلبک های سبز را می بینید بسیار مسرور و خوشحال خواهید شد. نکته مهم تر اینجاست که به خلقت خدا پی خواهید برد که زیر آب های خلیج فارس چه اتفاقاتی می افتد.

آشنایی کامل با غواصی در جزیره کیش

اسکوتر غواصی به همراه غواصی ماهر

اسکوتر غواصی وسیله است که موجب ترس و تردید برخی از گردشگران  می شود چراکه این تعداد از آن ها از عمق آب واهمه دارند اما تمایل زیادی به دیدن اعماق دریا و اتفاقات در حال وقوع آن دارند، نگران نباشید! زیرا یک غواص ماهر با شما خواهد آمد تا در صورت بروز هر مشکلی به شما یاری دهد. تفریح اسکوتر غواصی را می توانید به عنوان یکی از تفریحات کیش، در سایت کیشلندیار مشاهده کنید.

در اسکوتر غواصی کیش نکته مهمی که باید بدانید این است که در زمان رفتن به عمق دریا همراه آن ممکن است احساس سنگینی کنید. این طبیعی بوده، زیرا سنگین بودن آب دریا و نداشتن شما به عادت غواصی باعث این سنگینی می شود. تصور کنید در عمق دریا هستید و ماهی های زیبایی در اطراف شما مشغول شنا هستند، این بی نظیر است.

 

منابع :