الماس نگین کیش با سالها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … جهت اجاره خودرو در کیش در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد . کلیه خودروهای این شرکت در بهترین شرایط فنی قرار داشته و کلیه امکانات خودروها در دسترس میباشد.

الماس نگین مشهد، خودروی شورولت کامارو: خودروی شورولت کامارو در 29 سپتامبر 1966 پا به خط تولید نهاد و به عنوان مدل 67 به فروش رسید. این مدل برای رقابت با فورد موستانگ طراحی شد. می توان گفت تا سال 2002 چهار نسل از کامارو تولید شده بود که در این سال متوقف شد. پس از آن در سال 2009 دوباره نام کامارو شنیده شد و از سال 16 مارس 2009 تولید نسل پنج آغاز گشت.

الماس نگین کیش چه خدماتی را ارائه می دهد؟

الماس نگین کیش همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یکروز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته است که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت قابل مشاهده می باشد .اجاره ماشین کیش , امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظر شما ممکن خواهد بود.

الماس نگین کیش نرخ کلیه خودروهای خود را بر اساس بیسیک تعیین می  کند و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش تغییرات اول به شما اطلاع داده خواهد شد. بنابراین شما می توانید با قیمتی مشخص به راحتی اقدام به رزرو این خودرو ها انجام دهید.

چگونه خودروی مورد نظر را از الماس نگین کیش رزرو کنیم؟

رزرو اتومبیل از الماس نگین کیش: بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیلها خودرو مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید. در این هنگام با اجرای هماهنگی های لازم شما  اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز خواهید کرد. سپس شماره پیگیری انرا اعلام می شود تا در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل تحویلتان گردد.

الماس نگین کیش در بازار ونوس طبقه اول قرار دارد. شما می توانید به غرفه 268 مراجعه کنید. جهت رزرو و اجاره این خودرو ها می توانید با شماره تلفن 07644444499 تماس حاصل فرمائید.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :