امروز طلایی کیش از شرکت های رنت خودرو در جزیره کیش می باشد. این مجموعه برای اطلاع از اجاره ماشین های خود و قیمت ها سایت کیشلندیار را پیشنهاد می کند. رنت ماشین به معنای اجاره اتومبیل برای مدت زمان محدودی مثلا چند ساعت یا چند روز می باشد.

امروز طلایی کیش، پس از آنکه اجاره اتومبیل در اروپا و آمریکا با استقبال مواجه شد و شرکت های بسیاری برای این منظور در سرتا سر جهان پایه گذاری گردید و هزاران اتومبیل لوکس و کلاسیک  را برای اجاره دادن در اختیار گرفتن تشکیل شد.

امروز طلایی کیش و دیگر شرکت ها و مؤسسات اجاره اتومبیل در نزدیک فرودگاه کیش و محدوده های پر تردد شهری قرار دارند و بعضی از آنها از طریق وب سایت خود رزرو آنلاین اتومبیل را انجام می دهند. بطور کلی مشتریان برای اهداف مختلفی اتومبیل اجاره می کنند.

ماشین های قابل اجاره شرکت امروز طلایی کیش

شرکت امروز طلایی کیش ماشین های مثل: کامارو، هیوندا توسان، تویوتا فورچونر، کیا اپتیما، سانتافه، نیسان ایکس تریل، کیا ریو و ... را برای اجاره گذاشته است. این ماشین ها دارای امکانات بالایی بوده و هرگونه احتیاجات مشتری در این باره فراهم شده شه است.

امروز طلایی کیش ماشین هایی اجاره می دهد که مورد پسند ایرانی ها باشد مثل: هیوندای سانتافه 2017، که یک کراس‌اوور جذاب است و سایزی اندازه دارد. این خودرو نه خیلی غول پیکر که زشت به نظر برسد و نه خیلی کوچک که کم جا باشد است.  تمامی این ظرافت ها در سانتافه سبب شده تا خودرویی محبوب نزد ایرانی ها باشد.

امروز طلایی کیش تخفیفاتی را برای مسافرانی که قصد دارند برای مدتی در کیش بمانند تدارک دیده است، چراکه این مسافر ها از مشتریان اصلی این صنعت هستند. از این رو شعبه ای از این شرکت در فرودگاه کیش قرار دارد تا گردشگران بتوانند به سهولت اتومبیل اجاره کنند.

امروز طلایی کیش رزرو اتومبیل هایش را بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش مشتری، ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها انجام می دهد، جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم بدون هیچ اشتباهی انجام شود.

شرکت اجاره خودرو امروز طلایی کیش پس از دریافت اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی شماره پیگیری آن را اعلام کرده تا در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل با بهترین شیوه تحویل گردد. شرکت امروز طلایی کیش در تلاش است تا با رضایت کامل مشتری هایش از اعتبار بالایی در سطح جزیره کیش برخوردار شود. 

موقعیت مکانی شرکت اجاره خودرو امروز طلایی کیش

شرکت امروز طلایی کیش واقع در بلوار رودکی، بازار سارینا 1 غرفه 11 می باشد. این مجموعه به دلیل مرکز شهر بودن و موقعیت مکانی مناسبی که دارد از مشتری های زیادی برخوردار است چرا که قابل دید افرادی می باشد که تمایل به رنت خودرو دارند.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :