بازار ونوس کیش بین المللی بوده و در دو طبقه ساخته شده است و بیشتر فروشگاههای بازار ونوس در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی مشغول به فعالیت هستند. این بازار بیشتر جهت عرضه پوشاک زنانه و لباس های مجلسی مردانه و زنانه کاربرد دارد، همچنین چندین فروشگاه لباس کودک در این بازار مشاهده می شود.

بازار ونوس کیش تقریبا در نزدیکی بازار مریم قرار دارد و اکثر مسافران که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید می نمایند. این بازار برای یک خرید حسابی و پر کردن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده بسیار عالی و جذاب است. 

رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش برای راحتی هرچه بیشتر خریداران، رستوران و کافی شاپی را در خود جای داده، تا هنگامی که گردشگران بعد از پیاده روی زیاد جهت خرید در این بازار انرژی زیادی را صرف کرده اند، بتوانند در رستوران وکافی شاپ این مجموعه خستگی از تن در کنند و غذا یا نوشیدنی خنکی میل نمایند.

رستوران بازار ونوس کیش به دلیل سرو غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های سرد باعث شده تا مشتریان هنگام خرید دغدغه ای برای صرف غذا و یا نوشیدنی نداشته باشند. در کافی شاپ این مرکز خرید نیز می توان ساعاتی را مشغول استراحت و میل کردن انواع بستنی، آبمیوه، قهوه و کیک های تازه کرد.

در بازار ونوس جزیره کیش قسمتی از آن را وسایلی برای بازی کودکان اختصاص داده اند که خردسالان بتوانند ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند. همین نقطه قوتی برای بازاربین المللی ونوس کیش است. وجود مکانی برای بازی بچه ها در این مرکز خرید سبب شده تا افراد که دارای فرزند هستند و می خواهند یک خرید بدون دردسر داشته باشند به این مکان مراجعه کنند.

موقعیت مکانی بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش در موقعیت مکانی خوبی واقع گردیده، همین امر اسباب آرامش گردشگران و کیشوندان را برای خرید فراهم کرده است، همچنین باعث شده تا افراد زیادی به مجتمع تجاری ونوس رجوع کنند و مایحتاج، سوغاتی هایشان را تهیه کنند. آدرس آن واقع در خیابان سنائی کیش می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :