تشریفات برنا کیش با سالها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … جهت اجاره خودرو در کیش در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد .

تشریفات برنا کیش کلیه خودروهایی که دارد را در بهترین شرایط فنی قرار داده و کلیه امکانات خودروها را  در دسترس مشتری ها قرار می دهد. همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یک روز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته شده که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت کیشلندیار قابل مشاهده می باشد.

تشریفات برنا کیش، امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظرتان را  ممکن کرده است. نرخ کلیه خودروها تشریفات برنا کیش بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش، تغییرات، اول به شما اطلاع داده خواهد شد .

تشریفات برنا کیش و اتومبیل های خاص آن

تشریفات برنا کیش تنها اتومبیل های باکیفیتی را اجاره می دهد مثل: دوج دورانگو، کیا اپتیما، تویوتا فورچینر، کامارو، هیوندا توسان، نیسان ایکس تریل، سانتافه، کیا ریو و ... را برای اجاره آماده کرده است. برای مثال خودرو کیا اپتیما، ساختاری زیبا و لوکسی داشته و شکل ظاهری و تجهیزات داخلی آن بسیار منحصرد به فرد می باشد.

رزرو اتومبیل برنا کیش: بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها، خودروی مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با کیشلندیار تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم انجام شود.

شرکت اجاره خودرو تشریفات برنا کیش طبق این روال کاری کار میکند. باید اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز نموده شماره پیگیری انرا اعلام کرده تا در بدو ورود به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل با نهایت احترام تحویل مشتری گردد.

موقعیت مکانی شرکت رنت خودرو تشریفات برنا کیش

موقعیت مکانی شرکت اجاره خودرو تشریفات برنا کیش واقع در مجتمع شارستان، غرفه 64 است. از این رو گردشگران زیادی به این مکان آمده تا فقط از این شرکت رنت خودرو ، اتومبیل اجاره کنند چراکه موقعیت مکانی راحت و سر راستی دارد. برای رزرو ماشین از شرکت تشریفات برنا با شماره 07644444499 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :
منابع :