تک صدف هلال کیش یکی از شرکت های معتبر برای اجاره اتومبیل است. این شرکت با سالها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی، افتخار دارد که محبوب ترین شرکت رنت خودرو برای گردشگران باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت کیشلندیار مراجعه نمایید.

شرکت تک صدف هلال کیش و اتومبیل های مجهز آن

تک صدف هلال کیش تعدادی از برترین خودرو های روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … را در شرکت خود قرار داده تا افراد زیادی را برای اجاره خودرو به خود جذب کند و از اینکه این مجموعه را برای اجاره ماشین انتخاب کرده اند خرسند باشند.

تک صدف هلال کیش اتومبیل های مورد پسند ایرانیان را اجاره می دهد مثل: فورد موستانگ که خودروی ساخته شده توسط کارخانه فورد است. نسل اول این خودرو بر روی پلتفرم نسل دوم فورد فالکون ساخته و در ۱۷ آوریل۱۹۶۴ به بازار عرضه شد خودروهای اسپرت کوپه‌ای که کاپوتی کشیده و پشت کوتاهی دارند.

شرکت تک صدف هلال کیش جدید ترین ماشین ها را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین کلیه خودروهای این شرکت در بهترین شرایط فنی قرار داشته و تمامی امکانات اتومبیل ها در دسترس مشتری ها می باشند. شرکت اجاره خودرو تک صدف هلال کیش می کوشد تا با ارائه این خدمات میزان رضایتمندی رزرو کنندگان را به بالاترین حد ممکن برساند.

اجاره خودرو تک صدف هلال کیش همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یک روز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته تا گردشگران از شرایط خدماتی خوبی بهره مند شوند و در سفرهای بعدیشان اولین انتخاب برتر باشند. این تخفیفات در بخش اجاره اتومبیل وب سایت کیشلندیار قابل مشاهده می باشد.

شرکت تک صدف هلال کیش و موقعیت مکانی عالی آن

شرکت اجاره خودرو تک صدف هلال کیش واقع در میدان امیر کبیر – هتل آرین قرار گرفته که همین عوامل دست به دست هم داده تا این شرکت را معتبر نماید. مدیریت این مجموعه توسط جناب آقای اسماعیل غمناک اداره می شود، تجربه این مدیر توانا باعث شده تا به نام ترین شرکت رنت خودرو در میان گردشگران تور کیش باشد. اجاره خودرو بدون راننده هم در این مجموعه میسر است. برای رزرو با شماره 07644444499 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :
منابع :