جنگ شبانه پازل شو کیش از اون مکان هایی است  که باعث می شوند تا ما لحظه های ناراحتی و غصه خود را فراموش کنیم. این جنگ  کیش یکی دیگر از جنگ های شاد منطقه آزاد کیش می باشد که شادی نشاط را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورد.

جنگ شبانه پازل شو کیش به دلیل استقبال بسیار زیاد گردشگران یکی از بهترین جنگ های شبانه در این جزیره شناخته می شود.  البته ناگفته نماند سابقه 8 ساله درخشان این تیم هنرمند در خنداندن مردم و ایجاد تفریح جذاب در جزیره کیش هر روزه به تعداد استقبال کنندگان آن می افزاید.

جنگ شبانه پازل شو دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

جنگ شبانه پازل شو کیش و شهرتی که دارا می باشد باعث شده تا  این گروه تلاش زیادی برای بروز رسانی برنامه های خود داشته باشند و مشتریانشان را وفادار نمایند. ترکیبی از طنز و پرفورمنس و موسیقی برنامه ای جذاب ایفا می کند که نظر بسیاری از تماشاچیان را به خود جلب کرده و رضایت آنان را تضمین می کند.

 جنگ شبانه پازل شو کیش  توانسته است 14 تندیس و لوح تقدیر را از سازمان منطقه آزاد کیش به دست آورد. این تنها یکی از افتخارات این شو می باشد که باعث جذابیت آن شده و نظر بسیاری را جلب می کند. بدون شک شما پس از مراجعه به این جنگ  از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

جنگ شبانه پازل  شو کیش در کجا قرار دارد و در چه برنامه هایی در آن اجرا می شود؟

جنگ شبانه پازل شو کیش از ساعت 12 شب تا 3 صبح برنامه اجرا کرده و در برخی مواقع در 2 سانس اجرا دارند. شما برای شرکت در این جنگ می توانید به سالن آمفی تاتر هتل ارم کیش مراجعه کنید زیرا این جنگ در این مکان برگزار می شود.

جنگ شبانه پازل شو کیش از محبوبیت زیادی میان گردشگران تور کیش و کیشوندان برخوردار می باشد.  ليزر شو، سيلور من، بلك لايت شو، بيت باكس، برك دنس، الواير شو و مارول شو  از اولین  اجراهای انحصاری این گروه بوده اند.

از جمله هنرمندانی که در جنگ شبانه پازل شو هنر نمایی می کنند می توان از آرش شاهوارن ، محمد شاهوارن ، مهدی دهقانیان نام برد. البته ناگفته نماند که افرادی با سابقه ی درخشان و محبوبیت زیاد همچون حامد آهنگی و… در این جنگ هم گهگاهی وجود دارند که وجود این افراد قطعا این جنگ را فوق العاده تر خواهد کرد.

منابع :