رنت خودرو کاتا کیش یکی از شرکت های معتبر برای اجاره اتومبیل می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی، افتخار دارد که محبوب ترین کمپانی رنت خودرو برای گردشگران بوده و همچنین این مجموعه تلاش های بسیاری را در زمینه رضایت مشتری کرده است.

رنت خودرو کاتا کیش با انواع ماشین های پیشرفته

رنت خودروی کاتا کیش تعدادی از برترین خودرو های روز دنیا همچون شورلت کوروت ،نیسان جوک، اسپورتیج، کیا سراتو، شورولت کامارو ، فورد موستانگ کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … را دارا است. جهت اجاره خودرو در کیش می توانید به سایت  کیشلندیار مراجعه کنید و تمامی شرکت های اجاره اتومبیل را نیز مشاهده نمایید.

رنت خودرو کاتا در جزیره کیش ماشین هایی اجاره می دهد که مورد علاقه هر ایرانی باشد مثل: کیا سراتو که یکی از جدید ترین نسل های خودرو شرکت کیا در کره جنوبی است. نسل دوم کیا سراتو Kia Cerato TD نام دارد که یکی از بهترین ها در صنعت خودرو سازی می باشد.

رنت خودروی کاتا کیش جدیدترین ماشین ها در اختیار شما قرار می دهد. همه ی خودروهای این شرکت در بهترین شرایط فنی قرار داشته و کلیه امکانات خودروها در دسترس مشتریان می باشند . همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یکروز تخفیف های ویژه ای را شرکت کاتا کیش درنظر گرفته است.

موقعیت مکانی رنت شرکت رنت خودروی کاتا در کیش

رنت خودروی کاتا کیش در بخش اجاره اتومبیل وب سایت کیشلندیار قابل مشاهده می باشد. این مجموعه  موقعیت مکانی عالی دارد و در بازار ونوس غرفه 300 قرار گرفته است. همین عوامل دست به دست هم داده تا این شرکت را معتبر نماید.

شرکت رنت خودروی کاتا کیش با تجربه ای که مدیریت خود در توانایی های منححصر به فرد در زمینه جاره ماشین دارد باعث شده تا به نام ترین در میان گردشگران تور کیش باشد. اجاره خودرو بدون راننده هم در این مجموعه میسر است که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت کیشلندیار قابل مشاهده می باشد.

شرکت اجاره ماشین  کاتا کیش , امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظرتان را ممکن کرده است . نرخ کلیه خودروها بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش، تغییرات، اول به شما اطلاع داده خواهد شد . برای رزرو با شماره 07644444499 تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید :
منابع :