سورتمه طلایی کیش از شرکت های اجاره خودرو در جزیره کیش می باشد. گردشگران برای اطلاع بیشتر در مورد شرکت اجاره خودرو سورتمه طلایی کیش می توانند سایت کیشلندیار را بررسی کنند. رنت ماشین به معنای اجاره اتومبیل برای مدت زمان محدودی مثلا چند ساعت یا چند روز می باشد.

سورتمه طلایی کیش ، پس از آنکه اجاره اتومبیل در اروپا و آمریکا با استقبال مواجه شد و شرکت های بسیاری برای این منظور در سرتا سر جهان پایه گذاری گردید، شرکت سورتمه طلایی تصمیم گرفت فعالیتی در این زمینه داشته باشد.

سورتمه طلایی کیش  و دیگر شرکت ها و مؤسسات اجاره اتومبیل در نزدیک فرودگاه کیش و محدوده های پر تردد شهری قرار دارند و بعضی از آنها از طریق وب سایت خود رزرو آنلاین اتومبیل را انجام می دهند. بطور کلی مشتریان برای اهداف مختلفی اتومبیل اجاره می کنند.

سورتمه طلایی کیش و کرایه خودروهای قیمت مناسب

شرکت سورتمه طلایی کیش ماشین های مثل: کامارو، هیوندا توسان، تویوتا فورچونر، کیا اپتیما، سانتافه، نیسان ایکس تریل، کیا ریو و ... را برای اجاره گذاشته است. این ماشین ها دارای امکانات بالایی بوده و هرگونه احتیاجات مشتری در این باره فراهم شده است.

سورتمه طلایی کیش ماشین هایی اجاره می دهد که مورد علاقه ایرانی ها باشد همانند: اتومبیل ریو برای اولین بار در سال 2016 در نمایشگاه پاریس فرانسه رو نمایی شد. این خودرو از جمله آخرین سری خودرو های کیا می باشد و جلو پنجره ای شبیه سراتو و پیکانتو دارد. این خودرو جادار ودارای امنیت است. ریو دارای سیستم اطلاعات و سرگرمی با مانیتور 7 اینچ همراه با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو می باشد.

سورتمه طلایی کیش تخفیف هایی را برای مسافرانی که قصد دارند برای مدتی در کیش بمانند تدارک دیده است، چراکه این مسافر ها از مشتریان اصلی این صنعت هستند. از این رو شعبه ای از این شرکت در فرودگاه کیش قرار دارد تا گردشگران بتوانند به سهولت اتومبیل اجاره کنند.

سورتمه طلایی کیش  رزرو اتومبیل هایش را بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش مشتری، ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها انجام می دهد، جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم بدون هیچ اشتباهی انجام شود.

شرکت اجاره خودرو سورتمه طلایی کیش پس از دریافت اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی شماره پیگیری آن را اعلام کرده تا در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل با بهترین شیوه تحویل گردد. شرکت  سورتمه طلایی کیش همواره می کوشد تا با رضایت کامل مشتری هایش از اعتبار بالایی در سطح جزیره کیش برخوردار شود. 

موقعیت مکانی شرکت اجاره خودرو سورتمه طلایی کیش

سورتمه طلایی کیش واقع در بلوار رودکی هتل آرامیس است. این مجموعه به دلیل مرکز شهر بودن و موقعیت مکانی خاصی که دارد از طرفداران بسیاری برخوردار بوده زیرا قابل دید افرادی می باشد که تمایل به رنت خودرو دارند. برای رزرو خودرو می توان با شماره 07644444499 نیز تماس گرفت. شرکت سورتمه طلایی کیش مدارکی را قبل از اجاره از گردشگران نگه می دارد.

بیشتر بخوانید :
منابع :