شتاب سیر کیش  شرکتی متفاوت و خاصی می باشد که در زمینه رنت خودرو فعالیت دارد. این مجموعه برند و از نام معتبری برخوردار است. رنت ماشین به معنای اجاره اتومبیل برای مدت زمان محدودی مثلا چند ساعت یا چند روز می باشد.

شتاب سیر کیش ، پس از آنکه اجاره اتومبیل در اروپا و آمریکا با استقبال مواجه شد و شرکت های بسیاری برای این منظور در سرتا سر جهان پایه گذاری گردید، شرکت شتاب سیر کیش تصمیم گرفت فعالیتی در خصوص این زمینه داشته باشد.

شتاب سیر کیش  و دیگر شرکت ها و مؤسسات اجاره اتومبیل در نزدیک فرودگاه کیش و محدوده های پر تردد شهری قرار دارند و بعضی از آنها از طریق وب سایت خود رزرو آنلاین اتومبیل را انجام می دهند. بطور کلی مشتریان برای اهداف مختلفی اتومبیل اجاره می کنند.

شتاب سیر کیش شرکتی معتبر در اجاره خودرو

شرکت شتاب سیر کیش ماشین های مثل: کامارو، هیوندا توسان، تویوتا فورچونر، کیا اپتیما، سانتافه، نیسان ایکس تریل، کیا ریو و ... را برای اجاره گذاشته است. این ماشین ها دارای امکانات بالایی بوده و هرگونه احتیاجات مشتری در این باره فراهم شده است.

شتاب سیر کیش ماشین هایی اجاره می دهد که  تاپ و مورد علاقه ایرانی ها باشد مانند: اتومبیل دوج دورانگو که مسلماً بسیار عالی و هیجان انگیز است. سواری بر ماشین عصبانی، قوی و با قدرت سبب شده بر روی جاده ها گاز دهید. این غول عصبانی، شاسی بلندی می باشد که 7 نفر درون آن جا می گیرد و در دسته ی مینی ون و خودروهای آفرود قرار دارد.

شتاب سیر کیش تخفیف هایی را برای مسافرانی که قصد دارند برای مدتی در کیش بمانند تدارک دیده است، چراکه این مسافر ها از مشتریان اصلی این صنعت هستند. از این رو شعبه ای از این شرکت در فرودگاه کیش قرار دارد تا گردشگران بتوانند به سهولت اتومبیل اجاره کنند.

شتاب سیر کیش  رزرو اتومبیل هایش را بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش مشتری، ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها انجام می دهد، جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم بدون هیچ اشتباهی انجام شود.

شرکت اجاره خودرو شتاب سیر کیش پس از دریافت اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی شماره پیگیری آن را اعلام کرده تا در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل با بهترین شیوه تحویل گردد. شرکت  شتاب سیر کیش همواره می کوشد تا با رضایت کامل مشتری هایش از اعتبار بالایی در سطح جزیره کیش برخوردار شود. 

اجاره اتومبیل شتاب سیر کیش با قرار دادن اطلاعات لازمه در باره خود بر روی سایت معتبر کیشلندیار  باعث شده تا افرادی که بدون خودرو شخصی خود سفر می کنند دغدغه ای نداشته باشند.بگونه ای که این گردشگران با اجاره خودرو مدنظر، بتوانند به راحتی هر زمان از شبانه روز که بخواهند به گشت در جزیره بپردازند.

موقعیت مکانی شرکت اجاره خودرو شتاب سیر کیش

شتاب سیر کیش واقع درخیابان سنائی بازار ونوس، طبقه اول، غرفه 209 است. این مجموعه به دلیل مرکز شهر بودن و موقعیت مکانی عالیکه دارد از طرفداران بسیاری برخوردار بوده زیرا قابل دید افرادی می باشد که تمایل به رنت خودرو دارند. برای رزرو خودرو می توان با شماره 07644444499 نیز تماس گرفت. شرکت شتاب سیر کیش مدارکی را قبل از اجاره از گردشگران نگه می دارد.

بیشتر بخوانید :
منابع :