شتر سواری کیش می تواند یکی از بهترین پیشنهاد ها برای گذراندن اوقات در سفر به جزیره کیش محسوب شود. زیرا شتر سواری یکی از تفریحات کیش به صورت سنتی به شمار می رود که مخاطبان خاص خودش را می طلبد. می توان گفت شتر یک حیوان اهلی است که در مناطق گرم و خشک و بیابانی زندگی می کند. بنابراین از آنجایی که جزیره کیش آب و هوایی گرم  دارد و دارای بیابان است مکانی مناسب برای اجرای این تفریح قدیمی می باشد.

مراکز تفریحی و گردشگری در کیش را بیشتر بشناسید

شتر سواری کیش یک تفریح بدون خطر و بدون نیاز به آموزش می باشد که افراد می توانند به راحتی از این تفریح جالب استفاده کنند. از آنجایی که شتر یک حیوان کاملا آرام و بی خطر است شما می توانید بدون نگرانی و بروز مشکلی سوار بر این حیوان به گشت بپردازید. کیشلندیار در ادامه مطلب توضیحاتی کامل تر را در رابطه با شتری سواری کیش برای گردشگران تور کیش بیان خواهد کرد، با ما همراه شوید.

شتر سواری یادآور حس و حال گذشتگان

شتر سواری در کیش شاید بسیاری از گردشگران تور سفر به کیش را به این فکر بیاندازد که شتر سواری یک تفریح هیجان انگیز نیس و ارزش گذاشتن وقت را ندارد. اما تنها پس از یک بار امتحان آن و با یادآوری گذشتگان لذت این تفریح را حس خواهید کرد. سواری بر شتر های آرام و گشت و گذار در بیابان خشک بدون شک شما را به حس و حال گذشته های دور خواهد برد.

مطالبی درباره هرم مومیایی کیش

شتر سواری کیش در کجای جزیره برگزار می شود؟

شتر سواری از قرن ها پیش مورد توجه مردم بوده زیرا تنها حیوانی که در کویر بدون آب دوام می آورد شتر است و این هم به دلیل کوهان هایی می باشد که در پشت شتر وجود دارد. به همین منظور سافاری کیش با ایجاد این تفریح در خود سعی بر این دارد تا گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. همچنین سافاری کیش با ایجاد امکاناتی مانند قرار دادن عکاس در این بخش لحظات خوش شما را با عکس های زیبا و دیدنی ثبت خواهد کرد.

توصیه ما به شما گردشگران عزیز این است که این تفریح جالب را سفر خود به هیچ عنوان از دست ندهید. گردشگران عزیز می توانند پس از سفر به کیش با مراجعه به پارس سافاری کیش از تفریحات فوق العاده و جذابی مانند شتر سواری کیش بهره مند شوند.

منابع :