مجموعه استخر المپیک آقایان کیش یکی از بزرگ ترین استخر های سرپوشیده جزیره است. این استخر با وسعت 3000 متر مربع از استخر سرپوشیده کرانه ویژه بانوان بزرگ تر می باشد. آقایان می توانند به راحتی در ساعات تعیین شده از این استخر استفاده کنند و از این تفریحات ویژه کیش لذت ببرند.

مجموعه استخر المپیک آقایان کیش دارای چه بخش هایی می شود؟

مجموعه استخر المپیک آقایان کیش بخش های مختلفی را برای ارائه خدمات در نظر گرفته است. استخر،سونا خشک و بخار ، جکوزی، حوضچه آب سرد ، بدنسازی، بوفه و… از امکانات مجموعه استخر المپیک کیش هستند. رختکن و دوش تعبیه شده در این استخر جایی برای گله و شکوه از این مجموعه نمیگذارد. ناگفته نماند که تمام نکات بهداشتی در تمام نقاط این مجموعه اجرا می شود که جای هیچگونه نگرانی نمی گذارد.

مجموعه استخر المپیک آقایان کیش از چه مزیت هایی برخوردار است؟

مجموعه استخر المپیک آقایان کیش دارای محیطی زیبا و آرام است که از مزیت های این مجموعه محسوب می شود. این استخر قبلا احداث شده  اما در سال 1394 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت . پس از آن کاملا به یک استخر مجهز و بی نظیر تبدیل شد که در حال حاضر یکی از مدرن ترین استخر های عمومی کشور همین استخر المپیک می باشد.

مجموعه استخر المپیک آقایان کیش با محیط تمیز و عاری از میکروبی که ایجاد کرده است ا رضایت 97 درصد از مردم را به خود جلب می کند. درست است که در جزیره کیش پلاژی برای آقایان در نظر گرفته شده اما این استخر سرپوشیده برای پوست های حساس بسیار مناسب تر است. زیرا در پلاژ آقایان سایبانی وجود نداشته و آفتاب به صورت عمیق با پوست برخورد می کند که اگر ضد آفتاب نزنید می تواند منجر به سوختگی پوست شود.

به همین منظور مجموعه استخر المپیک آقایان کیش احداث شد تا گردشگران تور سفر به کیش احساس بهتری از سفر خود داشته باشند. این مجموعه  در تمامی روز ها و در ساعات معینی آماده ارائه خدمات به گردشگران تور کیش و کیشوندان است و آقایان می توانند ساعاتی آرام بخش را در آن سپری کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :