مجموعه تفریحی جاذبه کیش دارای اولین دکل فلزی پرش بانجی جامپینگ به ارتفاع ۶۰ متر می باشد. این مجموعه ورزشی تفریحی کیش وسعتی 2000 متری دارد. بانجی جامپینگ در اروپا به ورزش مدیران یا manager sport معروف شده است. زیرا که مدیران در لحظات بحرانی بایستی به نحو احسنت مدیریت بحران نموده و با غلبه بر ترس خود (پرش از ارتفاع) به این موفقیت دست یابند.

مجموعه تفریحی جاذبه کیش دارای چه بخش هایی است؟

مجموعه تفریحی جاذبه کیش بخش های مختلفی را در خود ایجاد کرده است. تی آر ایکس یکی دیگر از بخش های این مجموعه تفریحی کیش می باشد که طرفداران بسیاری دارد. اولین تیرول خاورمیانه به طول ۲۰۰ متر، لمس حس لیز خوردن بر روی طناب و طی نمودن ارتفاع با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر، سرعت پرتاب یک صندلی هواپیمای جنگی در هنگام پرتاب تا 60 متر و تجربه تاثیر گرانشی 4/8 g/ مجموعه ورزش هایی هستند که در فضای این مکان گنجانده شده اند.

ویژگی های قابل توجه در مجموعه تفریحی جاذبه کیش

لازم به ذکر است مجموعه تفریحی جاذبه کیش دارای طولانی ترین زیپ لاین آسیا می باشد. این زیپ لاین 1300 متر طول دارد که دارای 2 ایستگاه است . این ایستگاه ها به صورت رفت و برگشت بوده که گردشگران می توانند ساحل دریا را در کنار شهر تاریخی حریره مشاهده کنند و از این نما نهایت لذت را ببرند.

البته در مجموعه تفریحی جاذبه کیش پارک ماجراجویانه ای هم در دست احداث می باشد  که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و گردشگران می توانند در این مکان از این فضا نیز استفاده کنند.
مجموعه تفریحی جاذبه کیش مکانی بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال ماجراجویی و هیجان می گردند؛ این دسته از افراد می توانند ساعاتی را در مجموعه ورزشی تفریحی جاذبه کیش بگذرانند و خاطره ای دلنشین را رقم زنند.

منابع :