مجموعه ورزشی میرمهنا کیش یکی از بزرگ ترین مراکز ورزشی در کیش است. این مجموعه ورزشی در قسمت شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. برای فوتبال دوستان در  مجموعه ورزشی میرمهنا سه زمین فوتبال تعبیه شده است. چمن زمین های فوتبال مصنوعی می باشد و از تفریحات ورزشی کیش محسوب می شود.

دلیل احداث مجموعه ورزشی میرمهنا چیست؟

مجموعه ورزشی میر مهنا کیش مکانی مناسب برای گردشگرانی که به صورت گروهی عازم تور کیش می شوند می باشد. تقریبا اکثر گردشگران ورزشکار ترجیح می دهند در این زمین فوتبال مشغول به بازی شوند.

مجموعه جذاب ورزشی میرمهنا کیش  دارای  سالن اختصاصی ژیمناستیک می باشد که این یکی از محاسن مهم در این مجموعه به حساب می آید. این سالن با وسایل های پیشرفته ورزشی فراهم شده تا کاشف استعداد های جوانان و نوجوانان باشد.

مجموعه ورزشی میر مهنا کیش شاید این سوال را برای بسیاری از مردم به وجود آورد  که چرا اینچنین مجموعه ای در کیش بنا شده است. جواب این سوال ساده است چون که استعداد های فراوانی در جزیره کیش وجود دارد. به همین دلیل مجموعه ورزشی میرمهنا کیش دایر گردید تا بتواند ظرفیت های استعداد یابی را پیدا کند.

مجموعه ورزشی میرمهنا کیش چرا اهمیت پیدا کرده است؟

این مجموعه ورزشی کیش نزدیک به  هتل ترنج کیش است که گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مجموعه ورزشی دسترسی پیدا کنند و از امکانات آن استفاده کنند. هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های کیش است که پذیرای بسیاری از گردشگران در کیش می باشد  به همین دلیل بسیاری از مسافران تور کیش به مجموعه ورزشی میرمهنا می روند.

این مجموعه ورزشی را می توانید به عنوان مقصدی برای تفریح و سرگرمی خود در کیش انتخاب کنید. همچنین افراد حرفه ای و غیر حرفه ای نیز می توانند در این مکان به ورزش بپردازند و لذت کافی را ببرند.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :