مجهزترین شهربازی کیش که مجهز ترین شهربازی ایران نیز محسوب می شود در جزیره کیش راه اندازی شد. این شهربازی یکی از جاذبه های گردشگری و تفریح در کیش به حساب می آید که برای همه سنین مناسب است و تمام افراد می توانند لذتی بی نظیر را با مراجعه به این مجموعه  برای خود به ارمغان آورند.

مجهز ترین شهربازی كیش در زمینی به وسعت 3 هكتار احداث گردیده است که در فروردین ماه 1378 مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجموعه در نوع خود یكی از مجهزترین شهربازی ها و مجموعه های تفریحی در سطح كشور است که فضایی فوق العاده را برای ساعاتی نشاط مهمانان فراهم می کند.

مجهز ترین شهربازی کیش علاوه بر وسایل بازی امکانات دیگری فراهم می کند؟

مجهز ترین  شهربازی کیش علاوه بر وسایل بازی دارای امکانات دیگری هم می باشد. از جمله این امکانات می توان به سرویس های بهداشتی، خدماتی، رستوران و … اشاره کرد. وجود این نوع از امکانات باعث شده است تا این شهره بازی را به عنوان مجهز ترین شهربازی در سطح کشور بشناسند.

مجهز ترین شهربازی کیش دارای فضای سبز خوبی می باشد که در این مکان  تعبیه شده و باعث رفاه و حس بهتری در اکثر شرکت کنندگان این شهربازی خواهد شد. شما می توانید در این شهربازی كیش که از دیدنی های جزیره کیش نیز به شمار می رود، انواع دستگاه های تفریحی مدرن ایرانی و خارجی را استفاده کنید. این وسیله های بازی با کیفیت بالا و امینت کامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و جای هیچگونه نگرانی باقی نخواهد گذاشت.

چه نوع دستگاه هایی در شهربازی کیش قرار دارد؟

مجهز ترین شهربازی کیش دارای دستگاه های با کیفیتی نظیر رولركاستر هوایی، رولركاستر آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلك، تاب بچه برای بازی و نشاط می باشد. همچنین ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما2000، قطار لاستیكی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی و. . . از دیگر امكانات این مجموعه هستند.
مجهزترین شهربازی کیش می تواند مکانی مهیج برای کودکان به شمار رود. بنابراین اگر به دنبال فضایی مناسب برای نشاط کودکان خود هستید ما شهربازی کیش را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان خود در این مکان به با کمک وسیله های مختلف تمامی هیجان ها را تجربه کنید. همچنین این فضا به شما کمک می کند تا انرژی های خود را به طور کامل تخلیه کنید و لذت ببرید.

مجهز ترین شهربازی کیش یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان می باشد. پس پیشنهاد می کنم با مراجعه به این مجموعه ساعاتی بی نظیر و فوق العاده را برای خود و عزیزانتان رقم زنید و شادی نشاط را برای خود به ارمغان آورید.

نکته جالب توجه درباره ی مجهز ترین شهربازی کیش اینجاست که این مجموعه به بازار مریم و دیگر بازار ها دسترسی بسیار خوبی دارد. وجود این موقعیت مکانی بسیار مناسب طرفداران این شهربازی را بیشتر کرده است. زیرا می توانید پس از خرید و گشت در بازار ها شبی خاطره انگیز را به یادگار گذارید و لذت کافی را ببرید.

آیا منظور از مجهز ترین شهربازی کیش همان شهربازی هایلند می باشد؟

مجهز ترین شهربازی کیش را همان شهربازی هایلند می گویند که با تجهیزات کامل و بهترین امکانات آماده خدمت رسانی به گردشگران تور سفر به کیش می باشد. اگر می خواهید از این مجهز ترین شهربازی در کیش استفاده کنید با نام هایلند به دنبال آن بگردید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :