موزه و نماد شهری کیش یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و سیاحتی می باشد که از دو بخش اصلی تشکیل شده است. این بنا  در ساحل غربی جزیره حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور قرار دارد که از دیدنی های جذاب در جزیره کیش محسوب می شود.

موزه و نماد شهری کیش علاوه بر یک از جاذبه ی دیدنی و زیبا می توان گفت یکی از جاذبه های تفریحی و سیاحتی جزیره مرجانی کیش می باشد. گردشگران عزیز می توانند بعد از بازدید از این موزه از مزیت های تفریحی آن نیز بهره مند شوند. همین دلیل باعث شده است تا اوقات فراغت بی نظیری را در این مکان سپری کنید و لذت کافی را ببرید.

موزه و نماد شهری کیش از چه مزیت هایی برخوردار است؟

موزه و نماد  شهری کیش  یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و یک مروارید در میان آن طراحی شده است. در قسمت پایین نماد، موزه کیش در یک طبقه به وسعت 3500 متر مربع قرار دارد. این موزه  که شامل 4 سالن گالری، آمفی تئاتر ، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی می شود.

موزه نماد شهری کیش دارای محوطه ای می باشد که در دور آن قرار گرفته است. در این قسمت بازدید کنندگان می توانند از پیست دوچرخه ای که به عرض 4 متر و به طول 3 کیلومتر طراحی شده است استفاده کنند. همچنین  بخشی به عنوان شاتل به عرض 6 متر و طول 2750 متر نیز در این قسمت اجرا می شود. بازدید کنندگان عزیز می توانند علاوه بر اوقات خوش در موزه به بازی و سرگرمی در این مکان بپردازند.

موزه و نماد شهری کیش به چه منظور در این شهر ساخته شده است؟

موزه و نماد شهری کیش با هدف ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری در بخش غربی جزیره  ساخته شده است. کار ساخت  این موزه در سال 1395 به اتمام رسید که گردشگران عزیز می توانند هم اکنون به راحتی از این موزه دیدن کنند . لذت ببرند. 

موزه و نماد شهری کیش یکی از بهترین بنا ها در جزیره کیش می باشد. پیش بینی می شود در سال های آینده این نماد تبدیل به یکی از نماد های اصلی جزیره کیش شود. شما می توانید با رزرو تور از سایت کیشلندیار این موزه و نماد شهر کیش را در لیست مکان های دیدنی که از آن بازدید می کنید قرار دهید.

بیشتر بخوانید :
منابع :