نخلستان های جزیره کیش یکی از نماد های اصلی جنوب کشور و کیش است. پرورش نخل در کیش از سابقه دیرینه ‌ای برخوردار می باشد . جالب است بدانید اغلب جهانگردانی که در سده‌ های گذشته از تفریحات  کیش دیدار کرده در سفر نامه های خود به وجود این نخلستان های انبوه در این جزیره اشاره نموده اند. 

باغ بهشت در کجا قرار دارد؟

باغ بهشت تنها نخلستان بجای مانده از گذشته های دور در جزیره کیش می دانند. این باغ در غرب محله سفین قرار گرفته است که از جمله زیباترین نخلستان های جزیره کیش می باشد. اگر در مواقع غروب آفتاب از این نخلستان ها دیدن کنید  چشم اندازی زیبا و تماشایی مشاهده خواهید کرد. می توان گفت این منطقه زیبا برای سپری کردن لحظاتی دونفره عالی است که لحظاتی رویایی را برایتان به ارمغان می آورد.

نام بهترین نخلستان های جزیره کیش چیست؟

نخلستان های جزیره کیش در دهه اخیر، مورد توجه و اهمیت سازمان منطقه آزاد کیش در طرح های توسعه فضای سبز جزیره قرار گرفته است. اگر به خواهیم از بهترین این نخلستان ها نام ببریم می توانیم به نخلستان های طلوع کیش و غروب کیش اشاره داشته باشیم که نمونه هایی از این گونه موارد می باشند.

نخلستان طلوع در جزیره کیش با حدود 15 کیلومتر در شرق جزیره واقع گردیده است که  نهال های آن در سال 1373 غرص شده اند.  همچنین از دیگر درختانی که در محله سفین جزیره قابل مشاهده است می توان به ابریشم کهور، تمر هندی، اوکالپتوس، کاسیکا، عقرب، و گز اشاره داشت.

در کدام از هتل ها می توان چشم انداز زیبا از نخلستان های جزیره کیش را مشاهده کرد؟

نخلستان های جزیره کیش به هتل های مشهور کیش نیز چشم اندازی زیبا و عالی را هدیه می دهند که باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر این هتل ها می شود. اگر بخواهیم نام چند نمونه از این هتل ها را برای آشنایی بیشتر شما بازگو کنیم  می توانیم به هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش اشاره داشته باشیم.

نخلستان های جزیره کیش را در اولین فرصت پس از رفتن به تور سفر به کیش مشاهده کنید. پیشنهاد ما به شما این می باشد که حتما در غروب آفتاب خودتان را به نخلستان ها برسانید از غروب دلچسب خورشید لذت فراوان ببرید.

نخلستان های جزیره کیش یکی از بهترین دیدنی های این جزیره به حساب می آید. کیشلندیار با معرفی جاذبه های دیدنی و ایجاد تور های فوق العاده افتخار می کند که برای شما خاطره هایی زیبا  رقم می زند.

بیشتر بخوانید :
منابع :