نقش سپاهان جهان کیش یکی از معتبر ترین شرکت های خودرو می باشد. این شرکت با سالها تجربه در امر اجاره اتوموبیل در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و …  در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد.

خودروی شورلت کوروت:  کوروت از سال 1353 تا کنون در حال تولید می باشد. قیمت چهانی این خودرو 63 هزاتر پوند است و حداکثز سرعت آن 306 کیلومتر می باشد. وزن تقریبی این خودرو را نیز 1508 اعلام کرده اند.

نقش ساپاهان جهان کیش چگونه خودرو هایی را ارائه می دهد؟

نقش سپاهان جهان کیش کلیه خودروهای موجود در شرکت خود را به بهترین شرایط فنی ایجاد کرده که مجهز به کلیه امکانات خودروها و اتوموبیل ها می باشند. این خودرو ها بدون شک مورد رضایت و جلب خشنودی خواهند بود. البته ناگفته نماند که این ماشین ها  برای اجاره کمتر از یک روز تئین شده اند اما در صورت نیاز اگر برای بیش از یک روز اقدام به رزرو خودرو از این شرکت انچام دهید تخفیفات بسیار ویژه ای برای شما در نظر گرفته می شود.

نقش سپاهان جهان کیش یک شرکت بدون نقص و بی نظیر است. پس از هماهنگی های لازم و اجاره خودرو های نقش سپاهان جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. زیرا امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظر شما ممکن می باشد.

شرایط رزرو خودرو از نقش سپاهان جهان

نقش سپاهان جهان کیش نرخ کلیه خودروها بر اساس بیسیک تعیین می کند که در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش تغییرات اول به شما اطلاع داده خواهد شد . رزرو اتومبیل: شما می توانید بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اتومبیل ها خودرو مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید. پس از آن هماهنگی لازم انجام خوهد شد و سپس اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز کنید.

نقش سپاهان جهان پس از رزرو شما و واریز مبلغ تعئین شده یکشماره پیگیری انرا را به شما اعلام کرده تا با استفاده آن به راحتی پس از ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه-محل اقامت یا شرکت) اتومبیل خود را تحویل بگیرید.

نقش سپاهان جهان کیش در بلوار خیام این جزیره قرار گرفته است. شما می توانید با مراجعه به هتل ارم دفتر مورد نظر را پیدا کنید. برای رزرو آسان و کسب تمامی اطلاعات با شماره تلفن 07644444499 تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید :
منابع :