پارک آبی اوشن کیش را می توان یکی از بهترین و ویژه ترین تفریحات کیش معرفی کرد که بدون شک هیچ شخصی در سفر به کیش تجربه تفریح در این پارک را از دست نخواهد داد. شما با مراجعه به سایت کیشلندیار قطعا متوجه این خواهید شد که قیمت های فوق العاده استثنائی این تفریح چقدر مناسب است. پارک آبی اوشن واقع در ساحل جنوبی جزیره کیش، بزرگترین و اولین تم‌ پارک آبی روباز ایران بوده و بر اساس تم و داستان “راز قلعه خورشید” طراحی شده است.

آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری در کیش با یک کلیک 

پارک ابی اوشن کیش حتی برای گردشگران تور کیش که در هنگام زمستان به این جزیره سفر می کنند نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. زیرا این پارک از مجهز ترین پارک های آبی سر باز در خاورمیانه می باشد که بهترین امکانات را هم برای فصل زمستان و هم فصل تابستان ایجاد کرده است. کیشلندیار در این مقاله به معرفی کامل از پارک آبی اوشن کیش می پردازد، با ما همراه شوید.

پارک آبی اوشن کیش و تجهیزات با کیفیت آن

پارک آبی اوشن کیش تمام ١٤ سرسره و جاذبه‌ی این پارک، با طراحی های مهندسین قابل ایرانی انجام شده و همه تجهیزات آن ساخته شده توسط شرکت وایت واتر کانادا بوده که یکی از معتبر ترین‌ها در این صنعت می باشد. همانطور که ر بالای مقاله نیز گفته شد، اگرچه این پارک سر باز می باشد، اما به دلیل سیستم گرمایشی مخصوص و قوی، در هنگام فصل زمستان نیز شرایط تفریح را برای گردشگران فراهم می کند.

پارک آبی اوشن کیش واقع در ساحل مرجانی کیش می باشد. مجله خبری نیویورک تایمز در سال ٢٠١٠، جزیره کیش را که دارای سواحل مرجانی است، به عنوان یکی از زیبا ترین سواحل در جهان انتخاب کرد. آفتاب و هوای بی نظیر این جزیره در کنار امنیت و کیفیت پارک آبی اوشن رقیبی جدی برای پارک های منطقه خواهد ساخت.

ظرفیت پارک آبی اوشن کیش چقدر است؟

پارک آبی اوشن کیش یا تم پارک آبی اوشن کیش با ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر با توجه به تنوع امکانات تفریحی و تجهیزات در کشورمشابهی ندارد و همچنین ظرفیت پذیرش این مکان نکیش بسیار بالا است و به دلیل تعدد دستگاه ها و سرسره های این تم پارک در استفاده از هیچکدام از وسایل معطل نخواهید شد.

اطلاعتی کامل درباره پارک دلفین های کیش

پارک آبی بزرگ اوشن کیش مقصدی بی نظیر برای کسانی که دوست دارند در کشور و فرهنگ خودشان تفریح کنند و خدمات عالی دریافت کنند بهترین گزینه می باشد. در این مکان افراد می توانند تفریحی هیجان انگیزی را تجربه کنند و ساعاتی را به دور از هرگونه استرس و اضطراب بگذرانند.

اطلاعات پارک آبی زیبای اوشن کیش

پارک آبی منحصر به فرد اوشن کیش به دلیل فضایی زیبا و تفریحات آبی متنوع باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. این مجموعه ی آبی به دلیل حجم بالای طرفداران، یک روز را به دوشیفت مجزای آقایان و بانوان تقسیم کرده است.

پارک آبی جذاب اوشن کیش مکانی برای تخلیه انرژی و خوش گذرانی بی اندازه می باشد. این پارک به دلایلی همچون تمیزی آب، تمیزی و امکانات رختکن، امکانات رفاهی داخل مجموعه، طراحی خوب و… سبب شده تا میزان رضایت افراد به بالاترین سطح ممکنه برسد.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :