پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش  دارای دو آب نما می باشد که وکه در دو جهت شرقی و غربی پارک بنا شده است. این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده که جذابیت و زیبایی خاصی را در این پارک به چشم می کشد.  اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری بزنید از دور دست مجسمه ای را خواهید دید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین و کسب و کارشان است.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر به چه دلیل به این نام شناخته می شود؟

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش به دلیل مجسمه بزرگی که در این پارک قرار داده شده به این نام شاخته می شود. گردشگران پس از نزدیک شدن  به این جاذبه تفریحی کیش مرد ماهیگیری که  12 متر قد دارد را مشاهده خواهد کرد. این مجسمه در نگاه اول شما را برای لحظاتی به خود خیره نگه می دارد.  علاوه بر بهت وحیرت٫ لبخند لطیف و زیبای این مرد ماهیگیر علامت رضایتمندی برچهره هایتان خواهد نشاند و حسی خشایند را به شما منتقل خواهد کرد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر به مساحت 4 هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده است.  ناگفته نماند که از نکات مهم مرد ماهیگیر کسب  رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری است. اگر کمی به نگاه این مجسمه دقت کنید متوجه خواهید شد که این مجسمه نظاره گر زیبایی های این پارک ساحلی می باشد.

زیبایی های پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش را حتما در زمان غروب آفتاب مشاهده کنید. اگر در زمان غروب آفتاب به این پارک مراجعه کنید قطعا نظاره گر جلوه ای زیباتر از آن خواهید بود که چشمان شما را به خود خیره می کند. همچنین وجود درختان نخل بزرگ و مجسمه مرد ماهیگیر سایه های بسیاری گسترده و بزرگی را ایجاد خواهد کرد که   لحظاتی بی نظیر و دیدنی را برای سپری کردن اوقات شما به ارمغان می آورد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر علاوه بر تمام نکات ذکر شده دارای یک  سنگفرش سنتی می باشد. گردشگران عزیز می توانند پس از ورود به این پارک ساحلی زیبا بر روی سنگ فرش ها نشسته و اوقات خشایندی را در کنار عزیزان و خانواده خود سپری کنند. در تور سفر خود به کیش آرامش وصف نشدنی را در این پارک برای خود رقم بزنید.
 

بیشتر بخوانید :
منابع :