پدل بورد کیش یکی از مهیج ترین تفریحات کیش است که در دسته تفریحات آبی جزیره کیش قرار گرفته و همواره مورد محبوبیت از سمت گردشگران قرار می گیرد. این تفریح، نوعی ورزش نیز محسوب می شود که به وسیله یک قایق و پارو به صورت نشسته و یا ایستاده قابل انجام خواهد بود. 

با یک کلیک تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در کیش را بشناسید

پدل بورد کیش در واقع بیشتر به کسب حس آرامش در افراد کمک می کند، اما زمانی که به صورت ایستاده سوار بر قایق پارویی پدل برد می شوید، با ایجاد تعادل، هیجان را نیز احساس خواهید کرد. اغلب گردشگران تور کیش که قصد سفر به این جزیره را دارند، ابتدا به رزرو تفریحات می پردازند که این امکان به راحت ترین روش توسط سایت کیشلندیار قابل انجام می باشد. همراه کیشلندیار در ادامه مطلب باشید. 

توضیحاتی درباره قایق های پدل بورد کیش

قایق های پدل بورد در کیش در واقع یک نوع تخته می باشد که به صورت شناور بر روی آب قرار می گیرد و تنها برای استفاده یک شرکت کننده ایجاد شده است. گردشگران می توانند به دو صورت ایستاده و یا نشسته روی این قایق ها قرار گیرند و با پارو زدن آن را به حرکت در آورند.

شما می توانید به درخواست خود برای استفاده از پدل بورد، پارو های بلند را دریافت کنید و از آن جایی که حفظ تعادل و پارو زدن با آن ها کمی دشوار است، پیش از شروع حرکت به تمامی توصیه های مربیان گوش دهید. برای استفاده به صورت نشسته، پارو های کوتاه نیز در اختیار شما قرار داده می شود. 

اطلاعاتی کامل درباره شاتل سواری در کیش

جنس قایق پدل بورد کیش چیست؟

قایق های پدل بورد کیش از اغلب از جنس پی وی سی می باشند که بسته به نوع استفاده و کاربرد آن به صورت فایبر گلاس، چوب و فایبر کربن نیز ساخته می شوند. این جنس قایق ها سبب تعادل بیشتر بر روی آب می شود و باعث خواهد شد تا افراد هنگام سوار شدن بر روی آن ها به داخل آب نروند.

مزایای استفاده از قایق پدل بورد کیش چیست؟

در بالای مقاله ذکر کردیم که استفاده از پدل بورد در جزیره کیش می تواند همراه با هیجان و یا کسب آرامش باشد. علاوه بر این موارد شما با خرید بلیط پدل برد و استفاده از آن می توانید به حفظ تمرکز، تقویت عضلات بدن، آرامش اعصاب و ... کمک کنید. بنابراین اگر در سفر به کیش دچار خستگی و یا بهم ریختگی ذهنی شده اید، این تفریح می تواند گزینه ای عالی برای شما محسوب شود.

 با قایق های بادنبانی در کیش بیشتر آشنا شوید

اگرچه پدل بورد کیش تفریحی تک نفره است، اما شما می توانید کودک خود را نیز به همراه داشته باشید. به گونه ای که کودک شما در لبه قایق قرار داده شود که این موضوع به تعادل قایق نیز کمک بسیاری خواهد کرد. این ورزش بدون هیچگونه محدودیتی برای آقایان و بانوان فعالیت می کند و گزینه ای عالی برای تفریح در این جزیره می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :