پیست اسکیت روی یخ کیش یکی از مکان های مفرح برای جوانان و کودکان است. زیرا رده های سنی می توانند تجربه های خوبی را از این تفریحات در کیش کسب کنند. زمین خوردن ها و لیز خوردن کودکان بر روی این یخ ها باعث می شود تا تلاش بیشتری برای ثابت ماندن خود کنند. 

پیست اسکیت یخ کیش در کجا قرار دارد؟

پیست اسکیت روی یخ کیش با مساحت حدود 1000 مترمربع در کنار ساحل شرقی جزیره واقع شده است که به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. این پیست از نظر امنیت بسیار بالا بوده و تیم پزشکی برای احتیاط در نظر گرفته شده اند تا بدون مشکلی بتوانید از آن لذت ببرید. یکی از مزایای این پیست که می توان به آن اشاره کرد این است که به هتل شایگان نزدیک می باشد. از این رو گردشگرانی که در هتل شایگان اقامت دارند به آسانی می تواند به این مرکز دسترسی داشته باشند و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

پیست اسکیت یخ کیش چگونه انجام می شود؟

پیست اسکیت روی یخ کیش در نزدیکی بازار زیتون و بازار مریم قرار دارد که می توان پس از یک روز خوب در مراکز تجاری به تفریح در این مکان بپردازید.  می توان گفت اسکیت سواری روش های مختلفی دارد. یکی از آن ها اسکی روی یخ می باشد و دیگری اسکیت چرخ دار است که البته آن هم به دو روش انجام می شود. اسکیت چرخ دار کفشی و اسکیت چرخدار تخته ای از این روش ها هستند.

پیست اسکیت روی یخ کیش با ایجاد اسکیت های ایمن و با کیفیت و وجود روش های مختلف برای اجرای این ورزش مورد محبوبیت تمامی سنین از جمله  بزرگسالان و کودکان قرار می گیرد.  گردشگران می توانند به همراه خانوده و عزیزان خود از این تفریح بی نظیر استفاده کنند و لذت ببرند..

منابع :