کشتی تارا کیش یکی از کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که انتخابی عالی برای لوکس پسندان محسوب می شود. این کشتی با برنامه های مهیج و فضایی شیک و زیبا، می تواند ساعاتی دلنشین را برای گردشگران رقم زند و باعث حس شادی و نشاط در آن ها شود.

با تمامی تفریحات و اماکن گردشگری در کیش آشنا شوید

کشتی تارا کیش با توجه به علایق و نیاز های گردشگران در سانس های 2 ساعته، امکانات و برنامه های مهیجی را در خود ایجاد کرده که بیشتر آن ها را برای رزرو بلیط این کشتی ترغیب می کند. کیشلندیار به عنوان یکی از سایت های ارائه دهنده بلیط این کشتی با بهترین تخفیفات، توضیحاتی جامع درباره آن را در این مقاله بیان خواهد کرد تا گردشگران تور کیش بتوانند با اطمینان و اشتیاق کامل اقدام به رزرو نمایند. با ما همراه شوید. 

امکانات موجود در کشتی تارا کیش

کشتی تفریحی تارا کیش دارای یک عرشه با وسعت نسبتا بالا است که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده در این عرشه قدم بزنند و از آب و هوای عالی، همراه مشاهده آرامش دریا لذت ببرند. همچنین رستوران این کشتی پذیرای گردشگران در وعده ناهار و شام است که غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت را در اختیار گردشگران قرار می دهد. 

در کشتی مجلل تارا کیش یک کافی شاپ با فضایی لوکس و خاص ایجاد شده است که همراه با موسیقی ملایم و آرامش بخش در عرشه، لحظاتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم، عصرانه های سبک، شیک و ... سرو می شود که قابل سفارش در منوی آن خواهد بود.

اطلاعاتی کامل درباره کشتی اوستا کیش با یک کلیک

عکاسی در کشتی تارا کیش

اغلب گردشگرانی که کشتی محبوب تارا کیش و یا دیگر کشتی های تفریحی کیش را مورد انتخاب قرار می دهند، دغدغه ثبت عکس های زیبا برای فضای مجازی و یا یادگاری را خواهند داشت. این کشتی با قرار دادن عکاسان حرفه ای به همراه دوربین عکاسی، از این لحاظ نیز خیال گردشگران را راحت می کند. شما می توانید با پرداخت هزینه از عکاسان درخواست ثبت عکس های خاطره انگیز و زیبا را داشته باشید که این بهترین فرصت برای شما خواهد بود.

چه برنامه هایی در کشتی تارا کیش برگزار می شود؟

کشتی تارا در کیش طی سانس های مختلفی که در شب و روز برگزار می کند، برنامه های شادی آور و لذت بخشی را نیز در فضای خود برای سرگرمی مراجعه کنندگان در نظر گرفته است. از جمله این برنامه ها می توان به اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی، جنگ و ... اشاره نمود که با کمک هنرمندان معروف کیش به انجام می رسد و نقش مهمی برای ترغیب گردشگران به منظور رزرو این کشتی دارند. 

کشتی تارا کیش در چه سانس هایی فعالیت می کند؟

هر یک از سانس های کشتی لوکس تارا کیش در 2 ساعت انجام می گیرد که با توجه به شرایط جوی دریا، در هنگام عصر و شب صورت خواهد گرفت. در طول گشت 2 ساعته دریایی، وعده های غذایی به صورت رایگان به شما ارائه می شود و با خرید بلیط هیچگونه هزینه اضافه در داخل کشتی دریافت نخواهد شد. تنها کافی شاپ کشتی و استفاده از عکاسی به درخواست گردشگران همراه با هزینه می باشد که شما در صورت تمایل می توانید از آن ها بهره مند شوید. 

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش را بیشتر بشناسید

برای استفاده از کشتی تارا کیش چه قوانینی را باید رعایت کنیم؟

برای استفاده از کشتی تفریحی تارا در جزیره کیش می بایستی تا حداقل 30 دقیقه پیش از حرکت، به محل این کشتی مراجعه نمایید. به دلیل محبوبیت کشتی تارا و تکمیل ظرفیت آن، پیشنهاد می شود تا به صورت آنلاین و در اولین فرصت اقدام به رزرو نمایید و سپس برای استفاده به آن مراجعه نمایید. ضمن اینکه تهیه بلیط برای افراد بالای چهار سال الزامی است، اما کودکان زیر سن 4، نیاز به بلیط نخواهد داشت. 

اگر کیفیت کشتی تفریحی برای شما اهمیت بالا دارد، پیشنهاد می کنم تا در قسمت کشتی تارا کیش نظرات، نظر افرادی که تا به حال تجربه سفر 2 ساعته با این کشتی را داشته اند را بخوانید. همچنین برای دریافت بهترین قیمت بلیط و تخفیفات برای رزرو تفریحات کیش می توانید به سایت کیشلندیار مراجعه نمایید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :