کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش را می توان به عنوان یکی از بهترین و مجهز ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش دانست که در واقع به دلیل قرار گیری در زیر مجموعه کشتی های کاتاماران به این نام شناخته می شود. این کشتی یک گزینه عالی در بین تفریحات کیش است که می تواند ساعاتی از وقت شما را به گشت بر روی دریا و لحظاتی خاطره انگیز مشغول کند.  

برای آشنایی با تفریحات و اماکن گردشگری کیش کلیک کنید

کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش یکی از پیشرفته ترین شناور های دریایی کشور می باشد که به تازگی و در فروردین سال 1398 به بهره برداری رسید. اگرچه زمان زیادی از افتتاح این کشتی نمی گذرد، اما دارای اهمیت بالایی برای گردشگران تور کیش و ساکنین جزیره کیش است که به همین دلیل کیشلندیار تصمیم دارد تا در مقاله ای جامع تمامی توضیحات درباره آن را بیان کند. با ما همراه شوید. 

کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش چیست؟

ممکن است به دلیل بهره برداری کشتی تاپ تورز کیش به تازگی، بسیاری از افراد با آن آشنایی نداشته باشند و یا حتی ندانند که این کشتی چیست و چرا به آن کاتاماران می گویند. در پاسخ به سوالات این چنینی می توان گفت کشتی های تاپ تورز کیش با ساختار کاتاماران ساخته شده و از زیر مجموعه های این نوع کشتی ها قرار می گیرد.

کشتی های کاتاماران نوعی از کشتی های تفریحی و مسافر بری هستند که از دو بدنه ساخته شده اند و به وسیله یک قاب بزرگ به یکدیگر متصل می شوند. از این رو کشتی های تاپ تورز با چنین ساختاری نسبت به دیگر کشتی های تفریحی، بسیار شیک تر و زیبا تر طراحی شده که در کنار امکانات مجهز، از بهترین ها برای گشت درون دریا محسوب می شوند. 

کشتی تارا کیش را بیشتر بشناسید

منشع ساخت کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش چیست؟

کشتی کاتاماران کیش به طور کامل توسط هنرمندان و معماران ایرانی ساخته شده و هیچ دخالتی از افراد خارجی ندارد. از این رو این کشتی یکی از دست آورد های مهم برای بخش خصوصی ساخت شناورهای دریایی کشور نیز محسوب می شود. البته منشع طراحی و ساخت این نوع کشتی ها توسط معماران هندوستانی بوده و در آن ابتدا توسط این افراد اختراع شده اند. 

چه امکاناتی در کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش وجود دارد؟

یکی از مواردی که کشتی کاتاماران تاپ تورز در کیش را از دیگر کشتی های تفریحی های تفریحی در جزیره کیش متمایز می کند، امکانات در این کشتی ها می باشند. مهم ترین امکانات در این کشتی ها، کابین های اختصاصی است که به سه دسته نقسیم بندی می شوند. کابین های معمولی، بیزینس کلس و کابین های vip اختصاصی که به امکانات رفاهی مجهز شده اند و به درخواست علاقه مندان در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. 

رستوران و کافی شاپ نیز از دیگر امکانات کشتی های کاتاماران تاپ تورز هستند که در عرشه و سالن های این کشتی ایجاد شده اند. شما می توانید جهت صرف بهترین غذاهای متنوع از رستوران این کشتی استفاده نمایید که میز و صندلی به صورت اختصاصی از پیش رزرو در اختیار شما قرار خواهند دارد. 

اطلاعاتی کامل درباره کشتی اوستا در جزیره کیش

چه برنامه هایی در کشتی کاتاماران کیش اجرا می شود؟

در کشتی پیشرفته کاتاماران تاپ تورز همانند دیگر کشتی های تفریحی برنامه هایی مهیج و سرگرم کننده اجرا می شود که در طول گشت بر روی دریا گردشگران را مشغول خود خواهد کرد. موسیقی به صورت اجرای زنده، استندآپ کمدی، مسابقه به همراه جوایز و ... از جمله این برنامه ها می باشند. 

خدمات کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش چیست؟

با رزرو بلیط کشتی کاتاماران در جزیره کیش برای هر نفر، پس از ورود به این کشتی در سالن پذیرایی عمومی پذیرایی شام صورت خواهد گرفت که همراه با موسیقی زنده عالی می باشد. میز ها به صورت 4 نفره رزرو می شوند و هر کابین در کشتی مخصوص 7 نفر است. بنابراین اگر قصد گشت در دریا به همراه خانواده را دارید، این کشتی ها را از دست ندهید. 

اکثر کشتی های تفریحی در جزیره کیش، گشت 2 ساعته بر روی دریا را انجام می دهند، اما کشتی کاتاماران تاپ تورز کیش برای هر بار گشت در طول روز، 3 ساعت را در نظر گرفته که اینگونه شما زمان بیشتری برای استفاده از این تفریحات را دارید. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد این کشتی، اگر قصد رزرو بلیط آن را دارید پیشنهاد می کنم درا اسرع وقت به صورت آنلاین اقدام نمایید. زیرا با وجود استقبال بالا، ممکن است با تکمیل ظرفیت مواجه شود و شما این تجربه فوق العاده را از دست بدهید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :