کیان مهر کیش یک شرکت معتبری است که اتوموبیل بدون راننده را در اختیاتر گرشگران تور سفر به کیش قرار می دهد. این شرکت با سالها تجربه درزمینه اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا را به خود اختصاص داده است.

کیان مهر کیش چه نوع خودرو هایی را به مشتریان ارائه می دهد؟

کیان مهر کیش از جمله خودرو هایی همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … در فضای خود ایجاد کرده و به جهت اجاره  در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد .

تویوتا فورچونر: این خودرو یکی دیگر از ماشین های غول پیکر شرکت تویوتا ژاپن است که فوق العاده قدرتمند می باشد. این ماشین شاسی بلند سایز متوسط دارد که نسل نخست آن در سال 2004 تو.لید و به بهره برداری رسید

کیان مهر کیش کلیه خودروهای خود را با بهترین شرایط فنی  و کلیه امکانات خودروها در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. همین عمر باعث شده تا رضایت کامل را در مشتریان خود به دست آورد و همیشه طرفداران خود را داشته باشد.

کیان مهر کیش یک شرکت منحصر به فرد می باشد که با خدمات عالی که به مشتریان ارائه می دهد همیشه مورد رونق قرار گرفته است. شما در صورت اجاره بیش از یک روز اتوموبیل از این شرکت شامل تخفیفات ویژه ای خواهید شد که می توانید لذت کافی را ببرید. می توانید در بخش اتوموبیل وب سایت از قیمت ها و تخفیفات با خبر شوید.

اجاره خودرو از شرکت کیان مهر کیش به چه صورت انجام می شود؟

اجاره ماشین از کیان مهر کیش , امکان را ایجاد کرده که مشتریان   اتومبیل خود را در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظر دریاقفت کنند.  نرخ کلیه خودروها بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش تغییرات اول به شما اطلاع داده خواهد شد .

کیان مهر کیش یکی از شرکت های فوق العاده ای است که با ایجاد این فرصت  باعث شده تا افرادی که بدون خودرو شخصی خود سفر می کنند دغدغه ای نداشته باشند. بگونه ای که افراد با اجاره خودرو مدنظر بتوانند به راحتی هر زمان از شباه روز که بخواهند به گشت در جزیره بپردازند.

برای رزرو خودرو از کیان مهر کیش به آدرس بازار ونوس طبقه اول غرفه 255 مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره تلفن 07644444499 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید :
منابع :