اجاره خودرو دیلمان کیش یکی از شرکت های معروف رنت ماشین در جزیره کیش می باشد، برای آشنایی بیشتر در مورد این مجموعه سایت کیشلندیار را بررسی کنید. در این سایت مقاله هایی کامل همراه با عکس وجود دارد که شمارا کاملا راهنمائی می کند.

اجاره خودرو دیلمان کیش با سالها تجربه در امر اجاره ماشین در کیش و ترانسفر فرودگاهی ، افتخار دارد تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و … جهت اجاره خودرو در کیش در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد .

اجاره خودرو دیلمان کیش کلیه اتومبیل های خود را در بهترین شرایط فنی قرار داده و کلیه امکانات ماشین ها نیز در دسترس مشتری ها می باشد . همچنین در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یکروز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته شده که در بخش اجاره اتومبیل وب سایت قابل مشاهده می باشد .

اجاره خودرو دیلمان کیش امکان تحویل اتومبیل در فرودگاه، در محل اقامت شما و یا محل مورد نظرتان را ممکن کرده است. نرخ کلیه اتومبیل های این مجموعه بر اساس بیسیک بوده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش، اول به شما اطلاع داده خواهد شد .

اجاره خودرو دیلمان کیش تخفیف های ویژه ای را برای افرادی که بدون وسیله ی شخصی خود به کیش سفر می کنند و تصمیم می گیرند تا ماشین اجاره کنند در نظر گرفته است. بگونه ای که در طی شبانه روز برای تفریح هر کجا که بخواهند به راحتی بروند.

اجاره خودرو دیلمان در کیش، ماشین های انتخاب شده توسط مشتری هایش را پس از واریز هزینه به حساب شرکت و اعلام شماره پیگیری در بدو ورود هر رزرو کننده  به جزیره کیش در محل(فرودگاه - محل اقامت یا شرکت) اتومبیل به احترام کامل تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید :
منابع :