اجاره خودرو کسری پرشیا کیش را، افراد می توانند برای آشنایی بیشتر در مورد این مجموعه سایت کیشلندیار را بررسی کنند. شرکت اجاره اتومبیل کسرا پرشیا کیش با سالها تجربه در امر اجاره ماشین های با کیفیت و ترانسفر فرودگاهی افتخار دارد.

اجاره خودرو کسری پرشیا کیش تعدادی از برترین خودروهای روز دنیا همچون شورلت کوروت ، شورولت کامارو ، فورد موستانگ ، کادیلاک CTS ، دوج چارجر و …جهت اجاره اتومبیل در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد . کلیه خودروهای این شرکت در بهترین شرایط فنی قرار داشته و کلیه امکانات خودروها در دسترس می باشد .

اجاره خودرو کسری پرشیا کیش  دارای تخفیف های ویژه ای می باشد چرا که در صورت اجاره اتومبیل برای بیش از یک روز، در نظر گرفته شده است و در بخش اجاره ماشین وب سایت کیشلندیار قابل مشاهده بوده و این مجموعه  امکان تحویل اتومبیل را در فرودگاه و همچنین در محل اقامت شما و یا محل مورد نظر شما ممکن کرده است.

اجاره ماشین کسری پرشیا کیش، نرخ کلیه خودروهایش را بر اساس بیسیک گذارده و در صورت اعمال تغییر در نرخ اجاره روزانه خودرو در کیش، اول به شما اطلاع خواهند داد . چرا که هدف این شرکت تنها رضایت مشتری هایش می باشد و می کوشد تا هیچگونه نا رضایتی به وجود نیاید.

رزرو اجاره اتومبیل های کسری پرشیا کیش را بعد از حصول بلیط یا قطعی شدن زمان پرواز به جزیره کیش ابتدا با مراجعه به لیست قیمت خودروها، ماشین مورد نظرتان را انتخاب و جهت رزرو با ما تماس حاصل نمایید تا هماهنگی لازم انجام شود و سپس اجاره حداقل یک روز اتومبیل درخواستی را به حساب شرکت واریز نمائید.

اجاره خودرو پرشیا کسری پرشیا کیش به محض دریافت شماره پیگیری رزرو ماشین شما، در بدو ورودتان به جزیره کیش در محل(فرودگاه - محل اقامت یا شرکت) اتومبیل مورد نظر را با احترام کامل تحویلتان می دهد. این شرکت در تلاش است تا با ارائه عالی ترین خدمات همیشه در الویت باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :