رنت کار صدرای کیش در طی سال ها تلاش در جهت پیشبرد اهداف خود هم اکنون به یکی از با تجربه ترین رنتکاران ایران و البته جزء اولین و قدیمی ترین اجاره دهندگان ماشین جزیره زیبای کیش محسوب می شود. این مجموعه بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد.

رنت کار صدرای کیش باعث شده تا شناخته شده ترین نام در سطح ایران باشد. این شرکت تا کنون با عقد بیش از 100 هزار قرار داد رکوردی دست نیافتنی از خود بر جای گذاشته است. از نظر کرایه اتومبیل های روز دنیا در تمام سال های فعالیت خود جزء پیشگامان و اولین اجاره دهندگان خودرو می باشد.

رنت کار صدرای کیش، بهترین و به روزترین خودرو ها در زمان های مختلف را در اختیار داشته و این مساله موجب دلگرمی عده کثیری از علاقمندان به اتومبیل شده است. مشتریان شرکت روز به روز در حال افزایش هستند همچنین مرکز تجاری کیش و اسکله تفریحی در همسایگی این شرکت خودرویی قرار دارد.

رنت کار صدرای کیش برای گردشگرانی که می خواهند بعد از تفریح و خرید با ماشین های لوکس در سطح جزیره دور بزنند مدرن ترین ماشین های فوق پیشرفته را اختصاص داده تا گردشی به یادماندنی را در جزیره زیبای کیش تجربه کنند. هتل شایگان کیش، هتل آرامیس کیش از نزدیک ترین هتل های جزیره به این شرکت خودرویی هستند.

رنت کار صدرای کیش تخفیفات استثنائی را در خصوص گردشگرانی که به جزیره کیش می آیند و تمایل به اجاره اتومبیل های لوکس دارند لحاظ کرده است. آن ها می توانند خودرو های مورد علاقه خود را از این شرکت در سایت کیشلندیار اقدام به رزرو نمایند.

رنت کار خودروی صدرای کیش می کوشد تا شیک ترین و لوکس ترین خودرو های روز دنیارا با کلیه امکانات و کیفیت های فوق العاده بالا به بهترین شیوه ممکن در اختیار مشتری های خود بگذارد تا همیشه انتخابی به نام و شایسته باقی بماند. اینگونه سعی دارد تا به اعتبار خود نیز بیفزاید.

بیشتر بخوانید :
منابع :