کشتی آکواریوم ستاره کیش ساخت کشور ژاپن می باشد و تنها کشتی آکواریومی استاندارد جزیره کیش محسوب می شود که بوسیله پنجره های سالن قسمت زیر آبی، گردشگران قادر به تماشای زیبایی های دریا و دنیای بینظیر زیر آب های خلیج فارس خواهند بود.

کشتی آکواریوم ستاره کیش دارای ابعاد ۱۲ * ۵ * ۲٫۶ ( طول ، عرض و عمق ) بوده و با ایمنی کامل و تجهیزات لازم بعنوان تنها کشتی آکواریومی کشور، گردشگران تور کیش را قادر می سازد تا زیبایی های خلیج همیشه آبی فارس را از عمق ۲٫۵ متری سطح دریا از طریق پنجره های شیشه ای تماشا کنند.

با یک کلیک تمامی تفریحات و اماکن گردشگری در کیش را بشناسید

لذت سفر در عمق آب های زلال دریای خلیج فارس

کشتی آکواریوم ستاره کیش بسیار زیبا بوده و ساعاتی دلنشینی را برایتان به ارمغان می آورد. از دریچه های شیشه ای سمت زیر دریایی کشتی می توان انواع ماهی های کوچک و بزرگ، لاک پشت، سفره ماهی، طوطیا، مرجان های زنده، لحظات شکار ماهی ها توسط دیگر موجودات، مشاهده زندگی طبیعی موجودات زیر دریا و ده ها صحنه جذاب دیگر را مشاهده کرد که قطعا بازدید از آن ها در فاصله چند سانتی متری می تواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیر باشد.

برنامه های فوق العاده جذاب کشتی آکواریومی ستاره کیش

کشتی آکواریوم ستاره کیش در طول روز چندین گشت دریایی یک ساعته را در آب های مرجانی کیش انجام می دهد. و برنامه های شاد و سرگرم کننده در طول گشت آبی، بر لذت گردشگران تور کیش خواهد افزود. در انتهای سفر به قید قرعه جوایزی هم به مسافران اهدا خواهد شد.

کشتی آکواریوم ستاره کیش می تواند یکی از تفریحات بسیار مفرح برای تمام گردشگران کیش باشد، در طول مسیر گردشی بر روی سطح آب، راهنما اطلاعات بیشتری را در اختیار میهمانان قرار می دهد، بگونه ای که خاطره ای به یادماندنی را برایتان به جا بگذارد..

با کشتی تفریحی تارا کیش بیشتر آشنا شوید

در کشتی آکواریوم ستاره کیش گردشگران می توانند با یک ساعت تفریح، به قسمت تجمع موجودات دریایی بروند و بهترین صحنه های جذاب را مشاهده کنند و لذت ببرند. یکی از مهم ترین مزیت های این کشتی تفریحی، پخش موزیک زنده است که سبب می شود تا گردشگران یک حس و حال بینظیری را در کنار هم سفران خود تجربه کنند.

علاقمندان به کشتی تفریحی آکواریوم ستاره کیش می توانند بلیط آن را به همراه دیگر تفریحات کیش از سایت را از سایت کیشلندیار دریافت کنند. چرا که این سایت قیمت های مقرون به صرفه ای را برای این تفریح ارائه می دهد. گردشگران می توانند علاوه بر این آن، تفریحات دیگری را نیز با هزینه های مناسب رزرو کنند.

منابع :