کشتی آکواریوم سیمرغ کیش یکی از بهترین و جذاب ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است. این کشتی فوق العاده زیبا می تواند برای شما لحظه هایی خاص را رقم بزند، زیرا می توانید تمام آبزیان و جانداران خلیج فارس را به نظاره بنشینید.

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش اوقات خوشی را برای گردشگران رقم می زند. در این کشتی حالت آکواریومی لحاظ شده که امکان تماشای دنیای زیر آب در خلیج نیلگون خلیج فارس و سواحل مرجانی کیش را فراهم کرده است. دیدن انواع ماهی های رنگارنگ، مرجان ها و دیگر گیاهان دریایی از پنجره های شیشه ای بسیار لذت بخش خواهد بود و خاطراتی خوشایند از تور کیش را برای شما رقم می زند. 

اطلاعاتی کامل درباره تفریحات و اماکن گردشگری در کیش

برنامه های ویژه ی کشتی آکواریم سیمرغ

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش موسیقی های زنده و پرنشاطی را برگزار می کند. در این کشتی زیبا با وجود این موزیک ها و نمایش های طنز قطعا لحظات فوق العاده را در کنار هم سفرانتان تجربه خواهید کرد. همچنین می توانید در کشتی تفریحی سیمرغ از اجرای شومن لذت ببرید و با دوستان خود خوشگذرانی کنید. ضمن اینکه پیشنهاد می شود رزرو بلیط این کشتی و یا دیگر تفریحات کیش را به دلیل محبوبیت بسیار و تکمیل ظرفیت، یه صورت آنلاین از سایت سایت کیشلندیار انجام دهید تا اطمینان بیشتری از حخرید بلیط خود داشته باشید.

استفاده از کشتی تفریحی سیمرغ خلیج فارس لحظات فرح بخشی را برایتان فراهم می آورد. از دیگر مزیت های خدماتی این کشتی تفریحی عکاسی است. وجود آن سبب شده تا لحظات خوبی که در آن قرار گرفتید به تصویر بکشید. شما می توانید هم خود عکس گرفته و هم  از عکاسان حرفه ای استفاده کنید، تا عکس هایی حرفه ای تر و با کیفیت تری داشته باشید.

خدمات کشتی آکواریوم سیمرغ کیش

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش در انتهای برنامه های شیرین خود از میهمانان پذیرائی به عمل می آورد. این پذیرائی از یک وعده غذایی ومیان وعده ای تشکیل می شود. غذای سرو شده بسیار باکیفیت بوده و سبب رفع گرسنگی تان می شود. شما می توانید به صورت رایگان از این مزیت کشتی استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. 

کشتی دنا کیش را بیشتر بشناسید

کشتی تفریحی سیمرغ و سواحل خلیج فارس

کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ در سانس 1 ساعته، شما را از مقابل هتل داریوش، ساحل مرجانی و …. عبور می دهد. این گونه می توان شکوه و عظمت هتل داریوش کیش را به خوبی مشاهده کرد و همچنین تماشای سواحل خلیج فارس که از زیبا ترین ساحل های ایران است به خوبی قابل رؤیت است.

بیشتر بخوانید :
منابع :