کیبل اسکی کیش بزرگترين كيبل اسكي جهان و نخستين سايت اسكي روي آب خاورميانه  است که در جزيره كيش قرار دارد. كيبل اسكي كيش به طول 860 متر و عرض 160 متر با پنج برج در آب هاي نيلگون خليج فارس نصب شده و با سرعت 28 تا 62 كيلومتر در ساعت حرکت می کند. برای اطلاع بیشتر از این نوع تفریحات کیش با کیشاندیار تا انتهای مطلب همراه شوید.

آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری در کیش تنها با یک کلیک 

امکانات کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش امكان سرويس دهي به 12 نفر را به طور همزمان دارد. اين مجموعه شامل دفتر رزرواسيون، امكانات كامل رختكن و دوش، سكوي شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهيزات ورزشي مخصوص كيبل اسكي، رستوران و كافي شاپ مي باشد. اين سايت در يكي از زيباترين نقاط ساحل نقره فام شرقي كيش با درختان نارگيل فراوان و درختان لور قديمي ، با آلاچيق هاي متعدد در طول ساحل، نزديك اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده است.

همچنین کیبل اسکی در کیش از امکانات پارکینگ نیز برخوردار است که می تواند برای گردشگران تور کیش خدماتی عالی محسوب شود. اسکی اين ورزش آسان، ايمن و لذت بخش، شرايط سني خاصي نداشته و همه مي توانند از 3 سال تا 93 سال از آن لذت ببرند.

کیبل اسکی کیش مناسب برای تمامی سنین

پارك كيبل اسكي كيش جاذبه اي است كه به راحتي نمي توان از رفتن به آن صرف نظر كرد. این تفریح یکی از جذاب ترین ورزش های دریایی می باشد بگونه ای که محدودیت سنی برای افراد علاقمند به استفاده از این تفریح دریایی در نظر گرفته نشده است. بنابراین تمامی گردشگران می توانند به همراه خانواده و عزیزان به این محل مراجعه کنند و از این تفریح فوق العاده نهایت لذت را ببرند.

مطالبی درباره چگونگی رزرو و استفاده از جت اسکی در کیش

ضمن اینکه در پارک کیبل اسکی مربیانی حرفه ای و با تجربه قرار دارند که پیش از انجام این تفریح، توضیحات و آموزش های لازمه را به شرکت کنندگان می دهند. از این رو شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی از این تفریح فوق العاده استفاده کنید و خاطراتی خوشایند را به یادگار گذارید. 

منابع :