جنگ اکبر اقبالی یا جنگ ستارگان کیش از مشهور ترین نمایش های خنده دار  جزیره کیش به شمار می رود. در این مطلب نکاتی درباره این جنگ شبانه ذکر می شود. تا گردشگران در پاسخ سؤال (کدام جنگ طنزآمیز تر است؟) که حتما به ذهنشان می رسد، به جوابی قاطع برسند.

بیشترین تخفیف بلیط جنگ اکبر اقبالی

جنگ اکبر اقبالی یا جنگ ستارگان کیش مکانی فوق العاده برای خنده های از ته دل و به فراموشی سپردن خاطرات بد یا گرفتاری ها می باشد. این جنگ به تهیه کنندگی جناب آقای اکبر اقبالی است. به همین دلیل از پرمخاطب ترین جنگ های شبانه بوده که هیچ صندلی خالی در تایم های برگزاری نمایش یافت نمی شود.

اکبر اقبالی با چه القابی به شهرت رسیده است؟

جنگ اکبر اقبالی یا جنگ ستارگان بهترین طنز پردازان را به کار گرفته که در تِست های انتخاب استند آپ کمدین برتر قبول شده اند. آقای اکبر اقبالی در بین طرفداران و دیگر طنز پردازان به دکتر معروف شده و دلیل اصلی انتخاب این لقب برای ایشان کسب دکترای افتخاری طنز و استند آپ کمدی می باشد.

این فرد شهیر از اصالت آذربایجانی برخوردار بوده و در شهر دوست داشتنی تبریز متولد شده است. آقای اکبر اقبالی تمام تلاش خود را به کار برده تا دل هموطنانش را شاد و آن ها را لحظاتی غرق در خوشی و خنده کند. این شعار اوست (خنده، خنده، خنده) امکان ندارد فردی به محل اجرای جنگ ستارگان برود و لبخند به لب نیاورد.

جنگ اکبر اقبالی یا همان جنگ ستارگان جزیره مرجانی کیش با توجه به مخاطبان زیادی که دارد عکس ها و فیلم اکبر اقبالی به صورت گسترده در شبکه های مجازی  مثل تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و ... پخش شده است. هواداران بی شماری از صفحه اینستاگرام اکبر اقبالی حمایت می کنند.

رزرو بلیط جنگ اکبر اقبالی با قیمتی استثنایی

چندی قبل درگذشته های نه چندان دور، اکبر اقبالی شو شبانه خود را با نیما ساحلی پور شروع کرده که همین امر سبب شد جنگ شبانه شان به درخشش بیشتری برسد. این زوج هنری علاوه در کیش به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان سفر کرده و به اجرای نمایش های خنده دار می پردازند.

آیتم های پر طرفدار جنگ شبانه ستارگان کیش

جنگ شبانه ستارگان کیش آیتم های جذابی را در برنامه خود به اجرا گذاشته که شامل: نمایش پیرزن طنز پرداز، نمایش حرکات آکروباتیک، برگزاری مسابقه های خانوادگی و کودکانه، اجرای خواننده و گروه نوازندگی، پیت باکس، لیزر شو، بلک لایت شو، تقلید صدا و سورپرایزهای ویژه، در آخر هم دادن هدایا به برندگان مسابقات می باشد.

وجود این آیتم ها در شو شبانه جنگ ستارگان گردشگران بی شماری را مجذوب این نمایش نامه کرده است. طوری که 80  درصد توریستان هنگام خرید تفریحات جنگ شبانه اکبر اقبالی را از قلم نمی اندازند. اجرای برنامه پیرزن از دیگر نمایش های این جنگ محبوبیت بیشتری را کسب کرده چرا که کارهای خنده دار و حرف های طنز پردازانه وی لبخند های بیشتری را نمایانگر است.

در جنگ شبانه رنگارنگ یا ستارگان افراد دیگری در کنار اکبر اقبالی و نیما ساحلی فعالیت دارند. از این افراد می توان به امیر عبدالله مشهور به سفید پوش جزیره کیش، محسن ضیایی، علی رضا مقدسی، حمید جودکی، دی جی تیا، امید رجبی، علی رضا تکلو و ... که از بهترین ها هستند اشاره کرد.

آیا افراد مهم می توانند به تماشای جنگ شبانه ستارگان بنشینند؟

در سالن برگزاری جنگ های شبانه صندلی هایی مختص میهمانان مهم جزیره وجود دارد که برای رزرو آنان هزینه های بیشتری دریافت می شود. این صندلی ها راحت تر و از پذیرائی به خصوصی برخوردار می شوند. ناگفته نماند در همجواری صندلی های وی آی پی صندلی های افراد معمولی نیز وجود دارد.

بلیط جنگ شبانه اکبر اقبالی یا همان ستارگان را با کمترین نرخ رزرو کنید

قوانینی که باید گردشگران هنگام ورود به سالن اجرای نمایش در نظر داشته باشند

جنگ شبانه اکبر اقبالی همانند دیگر جنگ های خنده در کیش از شرایط و قوانین منحصر به خود بهره مند است. در این بخش از مقاله جنگ شبانه ستارگان به شرح  قوانین پرداخته می شود.
1- حتماً 1 ساعت قبل از شروع شو شبانه رنگارنگ کیش در محل آن حضور داشته باشید.

2- مشخص شدن صندلی ها در زمان ورود انجام می گیرد و اولویت با کسانی است که زودتر می ایند.

3-به همراه داشتن بلیط شو شبانه چه به صورت آنلاین روی تلفن همراه و چه به صورت کاغذی الزامی می باشد.

4-توجه داشته باشید تاریخ اعتبار بلیط و سانس شو شبانه، حتما بر روی بلیط درج شده باشد.

5-برای کودکان بالای 4 سال باید بلیط تهیه گردد و از ورود کالسکه برای اطفال جلوگیری می شود.

6-تصویر برداری چه با تلفن همراه و چه با دوربین نیمه ای حرفه ای ممنوع می باشد.

گردشگران باید آگاهی داشته باشند برای رفتن به این شو شبانه به موقعیت مکانی انتهای بلوار دریا، رو به روی مجموعه بولینگ مریم، مجتمع کشتی ایرانی مراجعه کنند. همچنین گردشگران برای خرید بلیت های این جنگ می توانند به سایت کیشلندیار مراجعه کنند تا با تخفیف های استثنائی که این سایت برای تفریحات کیش لحاظ کرده اقدارم به رزرو کنند.

-

بیشتر بخوانید :
جنگ اکبر اقبالی در کیش
منابع :