جایروکوپتر کیش یکی از جذاب ترین تفریحات جزیره کیش می باشد که گردشگران می توانند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در بین تفریحات کیش از آن از آن  برخوردار شوند. قطعا با پرواز در آسمان صاف کیش و دیدن خلیج فارس از آن بالا لحظه هایی وصف ناپذیر را برای خود رقم خواهید زد.

مراکز گردشگری و تفریحی در کیش را بیشتر بشناسید

جایرو کوپتر کیش یک وسیله ای امن برای پرواز می باشد که هیجان ناشی از این تفریح مهیج و بی نظیر باعث جذب بسیاری از گردشگران تور کیش به سمت آن شده است. یکی از آپشن های بسیار عالی در پرواز با جایرو کوپتر  خلبانی بر فراز آسمان می باشد. بنابراین گردشگران می توانند با سوار شدن بر جایرو کوپتر حس دلنشین خلبانی را نیز تجربه کنند.

جایرو کوپتر چیست؟

جایرو کوپتر در کیش وسیله ای است که امکان یک تجربه فوق العاده و هيجان انگیز پرواز را برای گردشگران فراهم می کند. این تفریح به حدی حس خوشایند را در افراد ایجاد می کند که گردشگران پس از سفر به کیش برای حتی یک بار استفاده از آن وسوسه خواهند شد. شما پس از استفاده و به پرواز در آمدن بر آسمان جزیره کیش می توانید تمام این شهر جذاب را در زیر پاهای خود مشاهده کنید.

استفاده از جایرو کوپتر و پرواز های تفریحی کیش به علاقه مندان این امكان را می دهد تا خود خلبان شوند و به اختیار خود در آسمان حرکت کنند. البته ناگفته نماند که تفریح جایرو کوپتر برای امنیت بیشتر شرکت کنندگان قوانینی را در نظر گرفته است که افراد برای استفاده از این تفریح ملزم به اجرای آن می باشند.

باگی کیش همراه با اطلاعاتی درباره آن 

قوانین استفاده از جایروکوپتر شامل چه مواردی می باشد؟

توجه داشته باشید که حداقل سن برای استفاده از جایرو کوپتر در جزیره 10 سال می باشد و به افراد زیر 10 سال اجازه استفاده از این تفریح داده نخواهد شد. همچنین افرادی که وزنی بالای 105 کیلو را دارا می باشند نمی توانند از تفریح جایرو کوپتر استفاده کنند. البته ناگفته نماند که محدودیتی برای بانوان و آقایان وجود ندارد و به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

جایرو کوپتر در کجا انجام می شود؟

تفریح جایرو کوپتر کیش در باند گلایدر فرودگاه بین المللی جزیره کیش انجام می شود. فضایی که برای این تفریح در فرودگاه در نظر گرفته  شده به طول یک هزار و 500 متر و عرض 30 متر  می باشد. تمام این فضا جهت انجام تمامی پروازهای تفریحی در جزیره کیش ایجاد شده است. این فرودگاه در امنیت کامل و به بهترین روش از علاقه مندان پرواز و گردشگران عزیز پذیرایی به عمل می آورد.

برای استفاده از جایرو کوپتر باید  به کلوپ هوایی کیش مراجعه نمایید. در آنجا شما می توانید با آموزش های لازم و آشنایی با قوانین از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنید و نهایت لذت و هیجان را با پرواز بر آسمان کیش احساس کنید.

منابع :